10/05/2026
Το Λύκειο Βεργίνας στο Έλτσε της ισπανίας
Στο Πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+
Η κινητικότητα Erasmus+ του Λυκείου Βεργίνας Λάρνακας στο Έλτσε της Ισπανίας (22–29 Απριλίου 2026), σε συνεργασία με το IES Sixto Marco Elche, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, προσφέροντας στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μοναδικές εμπειρίες μάθησης, συνεργασίας και πολιτισμικής αλληλεπίδρασης.
Η κινητικότητα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του σχεδίου “Building Bridges: Equality, Wellbeing and Conflict Resolution in School Communities”, με βασικούς στόχους την προώθηση της ισότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα, την ανάπτυξη υγιών σχέσεων μέσα από την επίλυση συγκρούσεων και τη δημιουργία ενός πιο χαρούμενου και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι μαθητές συμμετείχαν σε ποικίλα βιωματικά εργαστήρια και διαδραστικές δράσεις, όπως τα “Inside the Conflict” Role-play Activity, “Cultural Observation Task”, “Identity Poster Exhibition” και πολλές ακόμη δημιουργικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν απόψεις και ανέπτυξαν ουσιαστικούς δεσμούς επικοινωνίας, εμπιστοσύνης και αλληλοκατανόησης.
Παράλληλα, οι εκπαιδευτικές επισκέψεις στις πόλεις Έλτσε, Μούρθια και Αλικάντε έδωσαν την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν την ιστορία, τον πολιτισμό και την καθημερινή ζωή της Ισπανίας, ενώ η φιλοξενία των μαθητών από ισπανικές οικογένειες αποτέλεσε μία από τις πιο σημαντικές και αξέχαστες εμπειρίες της κινητικότητας.