10/08/2014
قضیه ی لامپ رو همه شنیدیم دیگه نه !؟!؟
یه دختر بنا به هر دلیل این اشتباه رو کرده
ولی
خواهر من داداش من ...
وجدانا تو اشتباه نمیکنی ؟
تو خطاهایی نمیکنی که خدا ،خدا میکنی کسی نفهمه چون
پای آبروت وسطه...
هیچ کدوم نشنیدیم کسی خود ارضایی کنه ؟!؟!؟
گناه کبیرس آره
ولی منو تو چی کاره ایم ؟!
تورو خدا قسمت میدم یه دقیقه خودتو بذار جاش
به سرت نمیزنه خودکشی کنی؟!؟!
اون آبروش رفته ...
اون ممکنه دیگه شوهر گیرش نیاد ...
اون خانوادش راحتش نمیذارن ...
اون قراره حالا حالا ها تقحیر شه ...
اون قراره هرشب با چشمای به خون نشسته بخوابه ...
اون همه بهش لقب میدن ...
اما تو ؟
اگه وجدانت میذاره به گریه هاش بخندی باشه جک هات رو ادامه بده و بخند
efem