Wij vinden spoor 2 in Turnhout niet zo leuk

Wij vinden spoor 2 in Turnhout niet zo leuk Iedereen kent het wel.

Je trein komt aan op spoor 2: de gezamelijke gedachte "aaarrgh k*t!" Zeker als je helemaal vanachter zat, eindelijk de sporen wil oversteken, en dan gaan die slagbomen nog eens naar beneden.

07/11/2011

wij willen nen tunnel

18/05/2011

Turnhout

17/05/2011

HOERA al bijna 100 likers! Dat vindt spoor 2 vast niet zo leuk!

17/05/2011

HOERA al bijna 100 likers! Dat vind spoor 2 vast niet zo leuk!

Adres

Turnhout

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Wij vinden spoor 2 in Turnhout niet zo leuk nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen