16/06/2026
Heb je iets opgemerkt in de gemeente? Meld het ook aan de gemeente! 🚨
Inwoners delen regelmatig berichten in lokale Facebookgroepen die eigenlijk meldingen voor de gemeente zijn, zoals gisteren de signalisatie van een wespennest in een speeltuig op het Singelken.
‼ Maar door het op Facebook te plaatsen, wordt het niet officieel aan ons gemeld en bestaat de kans dat de melding niet (tijdig) wordt opgemerkt. We kunnen niet constant alle berichten in alle lokale groepen opvolgen. 🫣
Zie je een onveilige situatie, een defect, een sluikstort of andere onregelmatigheden? Meld het rechtstreeks aan ons via:
📲 Het e-loket op de gemeentelijke website
📨 [email protected]
📞 09 218 76 40
📱 Stuur een bericht via Messenger of via onze Instagramaccount
Op die manier kunnen onze diensten snel en correct actie ondernemen.
💡 Een onveilige situatie op een speelterrein? Op elk terrein vind je een bord met de gegevens van de verantwoordelijke uitbater.