02/05/2022
Hallo zwembadvrienden en recreanten, ouders en oma’s& opa’s
Er is al een hele tijd spraken van een Plopsaqua zwembad dat men zou bouwen in Mechelen vlak bij technopolis.
Nu zoals wel meer het geval is zijn enkele groeperingen en buurtbewoners in hun digitale pen gekropen om dit op de lange baan te schuiven voor verschillende redenen.
Meestal voor eigenbelang en politiek gehakketak! Overgeten met een groen sausje van milieustandpunten ( hoewel Plopsa en de stad Mechelen enorme ecolgische compensaties beloofd hebben)
Nu zou het best superleuk zijn als wij als zwemfanaten toch wat tegengewicht in de schaal werpen en een positief signaal naar buiten sturen dat we wel voor een heerlijk zwembad zijn in onze regio.
Zodat we allemaal kunnen genieten met onze kijdere en kleinkinderen vlak bij ons in de buurt !
Mag ik jullie dus vragen om deze petitie massaal te tekenen, ondersteunen en vooral massaal te delen!
Alvast super bedankt!
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fsecure.avaaz.org%2Fcommunity_petitions%2Fen%2Fmechels_stadsbestuur_voorstanders_vereringen_voor_het_plopsa_zwembad_in_mechelen%2F&h=AT0To47Mdo4FVeN6TIfiPl1TCGnV6htBOVA1faHfE1u33HcVx4BGpOqOqG5EVtI5YeLC1RcrNyO5v-1_l5UK-z1uM-ejO4Kn8UZyEnHjnPYt4Yo11sZscY92zDE-Wk1Eit_IhQ&s=1
Binnenkort zou men een recreatie/zwembad gaan bouwen in Mechelen.het zou leuk zijn om is te kijken wie er helemaal voor te vinden is en echt niet meer kan wachten!Dus ligt je zwembroek klaar en kan je echt niet wachten om een frisse duik te nemen laat dan gerust iets achter !