05/06/2020
Προ ημερών έκανα ένα σχόλιο στην ανάρτηση ενός φίλου σχετικά με την κατάσταση που επικρατει στον λεγόμενο φιλελεύθερο μεταρρυθμιστικό χώρο. Έλεγα λοιπόν, ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουν άπαντες οι αποκαλούμενοι φιλελεύθεροι στην χώρα, ότι όσο είναι κατακερματισμένοι, θεωρητικολογοι και μη πρακτικοί, με άφθονα αρχηγικά σύνδρομα και μεγάλα ΕΓΩ, με πολύ πολιτική κορεκτίλα και "μη μου άπτου", τυπικότητες και "ιδεολογικές ευαισθησίες", τότε τα πολιτικά κρατικιστικά και διαπλεγμένα λαμόγια, θα κυβερνούν την χώρα μέχρι να παγώσει η κόλαση….
Ουδεμία σοβαρή μεταρρύθμιση ΔΕΝ πρόκειται να υλοποιηθεί ουσιαστικά στην χώρα, (ακομη και αν ψηφιστούν χιλιάδες νόμοι, λόγο μνημονιακών η δανεικών υποχρεώσεων). Οι κρατιστές εχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι εχουν τις αντίστοιχες αντοχές της κατσαρίδας σε πυρηνικό όλεθρο. Θα κάνουν ότι είναι δυνατόν για να σαμποτάρουν, αναβάλουν και καθυστερήσουν επ΄ άπειρο την υλοποίηση των ψηφισμένων μεταρρυθμίσεων για να διατηρήσουν τα οφίκια τους και διαιωνίσουν την σημερινή κατασταση..
Και υπερασπίστηκα σε αυτό το σχόλιο μου, δημόσια για μια ακομη φορα τον Θάνο Τζημερο της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΞΑΝΑ, γιατι μας αρέσει ή όχι, είναι από τους ελάχιστους που ταράζει τα λιμνάζοντα νερά του λεγόμενου φιλελεύθερο μεταρρυθμιστικού χώρου (και όχι μονο).. Ο Θάνος κατά την άποψη μου, παίζει καταλυτικό ρόλο, θέτοντας σε δημόσια συζήτηση και προβληματισμό, πολλές φορές ομολογουμένως ωμά και χωρίς την πολιτική κορεκτίλα και γυαλοχάρτισμα των απόψεων, (που θα ήθελαν πολλοί "ευαίσθητοι" φιλελεύθεροι - και όχι μονο…) , καυτά και σύγχρονα θέματα της ελληνικής κοινωνίας. Και κάνει μάλιστα και συγκεκριμένες προτάσεις. Μπορεί κάποιος να συμφωνεί μαζί τους ή όχι, όμως ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ συγκεκριμένα πράγματα, χωρίς να κάνει γενικόλογα ευχολόγια και βαθυστόχαστες θεωρητικές αναλύσεις. Και τις θέτει σε δημόσια συζήτηση ευθέως χωρίς τσιριμότζουλες . Σε αντίθεση με τους πολιτικούς και πολιτικάντηδες της υποτιθέμενης μεταρρυθμιστικής, και οψίμως με τον Κυριάκο "φιλελεύθερης" ΝΔ, που ΔΕΝ τολμούν να θίξουν ανοικτά και να πουν δημόσια στον κόσμο το τι ΑΚΡΙΒΩΣ προτείνουν, παρά μονο μουρμουρίζουν ή ψελλίζουν γενικότητες (μετρώντας στο μυαλό τους τα μελλοντικά κουκιά)…. Και πρέπει να σημειώσω ότι ο Τζήμερος μέχρι στιγμής έχει δικαιωθεί σε παρά πολλά τα οποία έχει κατά διαστήματα στο παρελθόν εχει πει και εκφράσει εγγράφως. Δείτε πχ τι γινεται με την ΛΑΡΚΟ και την ΔΕΗ και θα καταλάβετε. Η ακομη με την σταδιακή και συνεχιζόμενη λαθρο-εισβολή στην χώρα μας, όχι τίποτε προσφύγων, αλλά κυρίως μουσουλμανικής θρησκείας οικονομικών μεταναστών και μάλιστα νεαρής ηλικίας.. .
Είχα πει επίσης ότι όποιος από τους φιλελεύθερους πιστεύει ότι μονο με οικονομικές ημερίδες, φιλολογικές συγκεντρώσεις, think tanks, βαθυστόχαστες και εσωκομματικές αναλύσεις, άντε και με την έκδοση 5-10 βιβλίων, θα αλλάξει κάτι στην χώρα και ότι οι πολίτες θα κατανοήσουν και θα στραφούν προς τον φιλελευθερισμό, έχει χάσει από χέρι !!!
Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ, οι ΡΙΖΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ στην χώρα δεν θα γινουν από τον καναπέ, το πληκτρολόγιο, από δημοσίευση κάποιων μελετών και αναλύσεων ή άρθρων σε επιλεγμένες εφημερίδες ή μπλοκ, ή το βήμα μιας οικονομικής ημερίδας. Θα αρχίσουν να ωριμάζουν και να γίνονται γνωστές με την καθημερινή, ΣΥΝΕΧΗ και ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ έκθεση θέσεων, συγκεκριμένων προτάσεων και απόψεων στους πολίτες (και ψηφοφόρους), σε ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ και με συνεχή έκθεση. Γι αυτό απαιτείται ΑΜΕΣΑ συντονισμός και συνοχή-συνεργασία ΟΛΩΝ των δυνάμεων του φιλελεύθερου χώρου. Η Δημιουργία Ξανά και ο Θάνος Τζήμερος εχει προτείνει αρκετές φορές στο παρελθόν την διοργάνωση ενός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ (…όχι ενός "τραβεστί" δηθεν ανοικτού συνεδρίου…), στο οποίο θα κληθούν και να εκφράσουν απόψεις και προτάσεις ΟΛΟΙ. Χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς ιδεοληψίες, με ανοικτό πνεύμα συνεργασίας και κυρίως χωρίς κρυμμένες ηγετικές ατζέντες.
Διάβολε, δεν ήμαστε άπειροι και με εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρους στον χώρο !!. Μέχρι σήμερα μας εχουν φάει τα παραφουσκωμένα ΕΓΩ, οι διαδικασίες και τα καταστατικά, τα αρχηγιλίκια και οι ιδεοληψίες συνδυασμένες με την "ιδεολογική φιλελεύθερη καθαρότητα". Εδώ ο Σύριζα με δεκάδες ετερόκλητα γκρουπούσκουλα, με άσχετα, ανίκανα και αμόρφωτα στελέχη, κατόρθωσε και εγινε κυβερνηση!!!
Και σταματήστε επιτελούς την μιζέρια και την κριτική στον Τζημερο. Μπορεί να μην είναι ο τέλειος (άλλωστε ποιος είναι;). Αλλα το παλεύει και το παλεύει συχνα μόνος του. Ο Τζήμερος εκτίθεται δημόσια καθημερινά σε ένα ιδιαίτερα άγριο, ώμο και αδίστακτο πολιτικό σκηνικό, και δέχεται άπειρες προσωπικές επιθέσεις (ακόμη και από τους λεγόμενους "ευαίσθητους" φιλελεύθερους), λέγοντας συχνότατα τα αυτονόητα (που στην χώρα μας εχουν καταντήσει αδιανόητα). Με προσωπικό κόστος πολλές φορές. Πόσοι άραγε από τον λεγόμενο "φιλελεύθερο χώρο" το κάνουν αυτό;
Έκκληση λοιπόν στις εναπομείναντες οργανωμένες ομάδες και μέλη της ΔΞ, της ΔΡΑΣΗΣ, της ΦΙΣ αλλά και κάθε άλλου που θα ήθελε να εμπλακεί με ανοιχτό μυαλό και να βοηθήσει στην διοργάνωση ενός τέτοιου Συνεδρίου, (το οποίο θα είναι κατά την άποψη μου καθοριστικό για το μέλλον του χώρου).
Γιατι έρχονται εκλογές και αυτή την φορα με απλή αναλογική. Και αν θέλουμε να δούμε ένα πραγματικά φιλελεύθερο πολιτικό σχήμα να μπει στην επόμενη Βουλή, τότε πρέπει να αρχισει η σοβαρή προετοιμασία από τωρα. Είναι η τελευταια μας ευκαιρία.
Αλλιώς, καθίστε άνετα στον καναπέ σας, πιείτε το τσαγάκι ή το ουϊσκάκι σας, γράψτε όμορφες απόψεις και αναλύσεις στα κοινωνικά δίκτυα, και συνεχίστε να παρακολουθείτε απαθείς την καταστροφή της χώρας από τους εναλλασσόμενους στην εξουσία κρατιστές και τα λαμογια γύρω απ αυτούς...