Ομάδα Δημιουργίας Βελγίου

Ομάδα Δημιουργίας Βελγίου Ομάδα Δημιουργίας Βελγίου

Ομάδα μελών και συμπαθούντων των μεταρρυθμιστικών πολιτικών κομμάτων και κινημάτων, με Ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

Η ομάδα είναι ανοικτή σε ομοϊδεάτες με σκοπό την ενδυνάμωση του Ευρωπαϊκού οράματος και τη συμμετοχή σ΄αυτό του Απόδημου Ελληνισμού.

Πολιτική από Δημιουργικούς Πολίτες.
25/05/2024

Πολιτική από Δημιουργικούς Πολίτες.

Τολμήστε το!📣 Ενισχύστε την προσπάθειά μας με μία δωρεά!👉 https://www.dimiourgiaxana.gr/οικονομικη-ενισχυση Η δωρεά σας είναι σημαντική, και είναι μια δωρε...

29/04/2023
11/06/2021
05/06/2020

Προ ημερών έκανα ένα σχόλιο στην ανάρτηση ενός φίλου σχετικά με την κατάσταση που επικρατει στον λεγόμενο φιλελεύθερο μεταρρυθμιστικό χώρο. Έλεγα λοιπόν, ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουν άπαντες οι αποκαλούμενοι φιλελεύθεροι στην χώρα, ότι όσο είναι κατακερματισμένοι, θεωρητικολογοι και μη πρακτικοί, με άφθονα αρχηγικά σύνδρομα και μεγάλα ΕΓΩ, με πολύ πολιτική κορεκτίλα και "μη μου άπτου", τυπικότητες και "ιδεολογικές ευαισθησίες", τότε τα πολιτικά κρατικιστικά και διαπλεγμένα λαμόγια, θα κυβερνούν την χώρα μέχρι να παγώσει η κόλαση….
Ουδεμία σοβαρή μεταρρύθμιση ΔΕΝ πρόκειται να υλοποιηθεί ουσιαστικά στην χώρα, (ακομη και αν ψηφιστούν χιλιάδες νόμοι, λόγο μνημονιακών η δανεικών υποχρεώσεων). Οι κρατιστές εχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι εχουν τις αντίστοιχες αντοχές της κατσαρίδας σε πυρηνικό όλεθρο. Θα κάνουν ότι είναι δυνατόν για να σαμποτάρουν, αναβάλουν και καθυστερήσουν επ΄ άπειρο την υλοποίηση των ψηφισμένων μεταρρυθμίσεων για να διατηρήσουν τα οφίκια τους και διαιωνίσουν την σημερινή κατασταση..
Και υπερασπίστηκα σε αυτό το σχόλιο μου, δημόσια για μια ακομη φορα τον Θάνο Τζημερο της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΞΑΝΑ, γιατι μας αρέσει ή όχι, είναι από τους ελάχιστους που ταράζει τα λιμνάζοντα νερά του λεγόμενου φιλελεύθερο μεταρρυθμιστικού χώρου (και όχι μονο).. Ο Θάνος κατά την άποψη μου, παίζει καταλυτικό ρόλο, θέτοντας σε δημόσια συζήτηση και προβληματισμό, πολλές φορές ομολογουμένως ωμά και χωρίς την πολιτική κορεκτίλα και γυαλοχάρτισμα των απόψεων, (που θα ήθελαν πολλοί "ευαίσθητοι" φιλελεύθεροι - και όχι μονο…) , καυτά και σύγχρονα θέματα της ελληνικής κοινωνίας. Και κάνει μάλιστα και συγκεκριμένες προτάσεις. Μπορεί κάποιος να συμφωνεί μαζί τους ή όχι, όμως ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ συγκεκριμένα πράγματα, χωρίς να κάνει γενικόλογα ευχολόγια και βαθυστόχαστες θεωρητικές αναλύσεις. Και τις θέτει σε δημόσια συζήτηση ευθέως χωρίς τσιριμότζουλες . Σε αντίθεση με τους πολιτικούς και πολιτικάντηδες της υποτιθέμενης μεταρρυθμιστικής, και οψίμως με τον Κυριάκο "φιλελεύθερης" ΝΔ, που ΔΕΝ τολμούν να θίξουν ανοικτά και να πουν δημόσια στον κόσμο το τι ΑΚΡΙΒΩΣ προτείνουν, παρά μονο μουρμουρίζουν ή ψελλίζουν γενικότητες (μετρώντας στο μυαλό τους τα μελλοντικά κουκιά)…. Και πρέπει να σημειώσω ότι ο Τζήμερος μέχρι στιγμής έχει δικαιωθεί σε παρά πολλά τα οποία έχει κατά διαστήματα στο παρελθόν εχει πει και εκφράσει εγγράφως. Δείτε πχ τι γινεται με την ΛΑΡΚΟ και την ΔΕΗ και θα καταλάβετε. Η ακομη με την σταδιακή και συνεχιζόμενη λαθρο-εισβολή στην χώρα μας, όχι τίποτε προσφύγων, αλλά κυρίως μουσουλμανικής θρησκείας οικονομικών μεταναστών και μάλιστα νεαρής ηλικίας.. .
Είχα πει επίσης ότι όποιος από τους φιλελεύθερους πιστεύει ότι μονο με οικονομικές ημερίδες, φιλολογικές συγκεντρώσεις, think tanks, βαθυστόχαστες και εσωκομματικές αναλύσεις, άντε και με την έκδοση 5-10 βιβλίων, θα αλλάξει κάτι στην χώρα και ότι οι πολίτες θα κατανοήσουν και θα στραφούν προς τον φιλελευθερισμό, έχει χάσει από χέρι !!!
Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ, οι ΡΙΖΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ στην χώρα δεν θα γινουν από τον καναπέ, το πληκτρολόγιο, από δημοσίευση κάποιων μελετών και αναλύσεων ή άρθρων σε επιλεγμένες εφημερίδες ή μπλοκ, ή το βήμα μιας οικονομικής ημερίδας. Θα αρχίσουν να ωριμάζουν και να γίνονται γνωστές με την καθημερινή, ΣΥΝΕΧΗ και ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ έκθεση θέσεων, συγκεκριμένων προτάσεων και απόψεων στους πολίτες (και ψηφοφόρους), σε ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ και με συνεχή έκθεση. Γι αυτό απαιτείται ΑΜΕΣΑ συντονισμός και συνοχή-συνεργασία ΟΛΩΝ των δυνάμεων του φιλελεύθερου χώρου. Η Δημιουργία Ξανά και ο Θάνος Τζήμερος εχει προτείνει αρκετές φορές στο παρελθόν την διοργάνωση ενός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ (…όχι ενός "τραβεστί" δηθεν ανοικτού συνεδρίου…), στο οποίο θα κληθούν και να εκφράσουν απόψεις και προτάσεις ΟΛΟΙ. Χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς ιδεοληψίες, με ανοικτό πνεύμα συνεργασίας και κυρίως χωρίς κρυμμένες ηγετικές ατζέντες.
Διάβολε, δεν ήμαστε άπειροι και με εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρους στον χώρο !!. Μέχρι σήμερα μας εχουν φάει τα παραφουσκωμένα ΕΓΩ, οι διαδικασίες και τα καταστατικά, τα αρχηγιλίκια και οι ιδεοληψίες συνδυασμένες με την "ιδεολογική φιλελεύθερη καθαρότητα". Εδώ ο Σύριζα με δεκάδες ετερόκλητα γκρουπούσκουλα, με άσχετα, ανίκανα και αμόρφωτα στελέχη, κατόρθωσε και εγινε κυβερνηση!!!
Και σταματήστε επιτελούς την μιζέρια και την κριτική στον Τζημερο. Μπορεί να μην είναι ο τέλειος (άλλωστε ποιος είναι;). Αλλα το παλεύει και το παλεύει συχνα μόνος του. Ο Τζήμερος εκτίθεται δημόσια καθημερινά σε ένα ιδιαίτερα άγριο, ώμο και αδίστακτο πολιτικό σκηνικό, και δέχεται άπειρες προσωπικές επιθέσεις (ακόμη και από τους λεγόμενους "ευαίσθητους" φιλελεύθερους), λέγοντας συχνότατα τα αυτονόητα (που στην χώρα μας εχουν καταντήσει αδιανόητα). Με προσωπικό κόστος πολλές φορές. Πόσοι άραγε από τον λεγόμενο "φιλελεύθερο χώρο" το κάνουν αυτό;
Έκκληση λοιπόν στις εναπομείναντες οργανωμένες ομάδες και μέλη της ΔΞ, της ΔΡΑΣΗΣ, της ΦΙΣ αλλά και κάθε άλλου που θα ήθελε να εμπλακεί με ανοιχτό μυαλό και να βοηθήσει στην διοργάνωση ενός τέτοιου Συνεδρίου, (το οποίο θα είναι κατά την άποψη μου καθοριστικό για το μέλλον του χώρου).
Γιατι έρχονται εκλογές και αυτή την φορα με απλή αναλογική. Και αν θέλουμε να δούμε ένα πραγματικά φιλελεύθερο πολιτικό σχήμα να μπει στην επόμενη Βουλή, τότε πρέπει να αρχισει η σοβαρή προετοιμασία από τωρα. Είναι η τελευταια μας ευκαιρία.
Αλλιώς, καθίστε άνετα στον καναπέ σας, πιείτε το τσαγάκι ή το ουϊσκάκι σας, γράψτε όμορφες απόψεις και αναλύσεις στα κοινωνικά δίκτυα, και συνεχίστε να παρακολουθείτε απαθείς την καταστροφή της χώρας από τους εναλλασσόμενους στην εξουσία κρατιστές και τα λαμογια γύρω απ αυτούς...

>
18/05/2020

>

Για το διαχρονικό αυτό φαινόμενο, μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις που μπορεί να συμβάλλουν στην παρατηρούμενη προδιάθεση κάποιων ανθρώπων να γο....

24/03/2020
02/11/2019

The Federal Chancellery supports the cantons in introducing e-voting and along with the Federal Council authorises the introduction of e-voting systems.

22/10/2019

ΨΗΦΟΣ ΑΠΟΔΗΜΩΝ

Η Υποκρισία της αριστερας συνεχεια.

Βγήκε ο πολύς Κατρούγκαλος να στηρίξει τις θέσεις του Σύριζα για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού και άρχισε όπως πάντα να αραδιάζει τις γνωστές συριζαϊκές παπαριές. Και από κοντά του ο Μπαρούφας και το ΚΚΕ. Νομίζω ότι κάπου εδώ πρέπει να ξεκαθαρίσω, γιατι αποκαλώ δημόσια τους αριστερούς ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ και ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ και αποκαλύπτω πόσο ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ είναι και γιατι τους ξεμπροστιάζω και τους κράζω συνέχεια.
Τα γεγονοτα:

Η ΝΔ κατέβασε σχετικό εκτελεστικό νόμο για τον τρόπο συμμέτοχης των Ελλήνων του εξωτερικού στις εθνικές εκλογές ώστε να μπορούν να ψηφίζουν με επιστολική ψήφο από τις χώρες που ζουν, (όπως άλλωστε ηταν η προεκλογική της δέσμευση ), σύμφωνα με το άρθρο 51 παρ. 4 του Συντάγματος. Συγκεκριμένα το άρθρο αναφέρει:
... Οι βουλευτικές εκλογές διενεργούνται ταυτόχρονα σε ολόκληρη την Επικράτεια. Νόμος που ψηφίζεται με την πλειοψηφία των δύο τρίτων του όλου αριθμού των βουλευτών μπορεί να ορίζει τα σχετικά με την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος από τους ΕΚΛΟΓΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ. Ως προς τους εκλογείς αυτούς η αρχή της ταυτόχρονης διενέργειας των εκλογών δεν κωλύει την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΨΗΦΟ ή ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΜΕΣΟ, εφόσον η καταμέτρηση και η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων διενεργείται όποτε αυτό γίνεται και σε ολόκληρη την Επικράτεια.

Μόλις λοιπόν η ΝΔ παρουσίασε τον σχετικό εκτελεστικό νόμο, ο Σύριζα, και από δίπλα ΚΚΕ και ΜΕΡΑ25, αρχίσαν την προπαγάνδα και προσπάθειες να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη άλλα και την συζήτηση στην Βουλή από τον εκτελεστικό νόμο. Και την έστρεψαν πονηρά και παραπληροφορητικα, στο ΠΟΙΟΣ θα πρέπει και κάτω από ποιες προϋποθέσεις να εχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ψήφου!! Στην ουσία αμφισβητούν ευθέως τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα πολιτικά δικαιώματα των Ελλήνων του εξωτερικού.
Όμως το Ελληνικό σύνταγμα είναι ξεκάθαρο ως προς αυτά στο άρθρο 4. Συγκεκριμένα:

1. Οι Ελληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Οι Ελληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
3. Ελληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Επιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνο σε περίπτωση που κάποιος απέκτησε εκούσια άλλη ιθαγένεια ή που ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη προς τα εθνικά συμφέροντα, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.

Το άρθρο αυτό όπως και τα άρθρα 51 και 54, (που αφορούν την εκλογή βουλευτών και την εκλογική διαδικασία), δεν μπορούν να αλλάξουν παρά μονο με συνταγματική αναθεώρηση.
Ομως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ο Σύριζα ή το ΚΚΕ, (και εδώ αρχίζει η αλητεία το ψεύδος και υποκρισία), έθεσαν τέτοιο θέμα, στο να αλλάξουν δηλαδη στην ουσία τα ΒΑΣΙΚΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ δικαιώματα. Σε κανένα σημείο του σημερινού Συντάγματος δεν υπάρχει διαχωρισμός των πολιτικών δικαιωμάτων ανάλογα με το που κατοικεί κάποιος πολίτης, αν εχει ΑΦΜ, αν πληρώνει ή όχι φόρους, ή οτιδήποτε άλλο.
Μάλιστα, στην τελευταια συζήτηση στην Βουλή για την αναθεώρηση του Συντάγματος, (που σημειωτέον εγινεεπι ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΣΥΡΙΖΑ), και τις σχετικές επακόλουθες ψηφοφορίες, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ο Σύριζα, που επαναλαμβάνω ηταν κυβερνηση, έθεσε θέμα να αλλάξουν τα σχετικά άρθρα του συντάγματος και να μπουν χρονικά ή άλλα όρια στα πολιτικά δικαιώματα των Ελλήνων του εξωτερικού. ΟΥΔΕΠΟΤΕ !!
Να θυμίσω δε ότι προεκλογικά ηταν υπερ της συμμετοχής των Ελλήνων στις εθνικές εκλογές (ειχε και σχετικό κομμάτι στο προεκλογικό του πρόγραμμα), χωρίς περιορισμους και υποσημειώσεις.
Βέβαια καθ’ όλη την διάρκεια της
διακυβέρνησης ο Σύριζα ΔΕΝ έκανε απολύτως ΤΙΠΟΤΑ γι’ αυτό, παρα μονο στο τελευταίο εξάμηνο έστησε για τα μάτια του κόσμου μια επιτροπή να συζητήσει δηθεν το θέμα!!

Ερχεται λοιπόν τωρα εκ των υστέρων, τωρα που στριμώχτηκε και πρέπει να πάρει σαφή θέση η αριστερά, και αρχίζει να θέτει όρους και περιορισμους. Που γνωρίζει ότι είτε είναι αντισυνταγματικοί, (άρα θα εκπέσουν στο Δικαστήριο Επικράτειας), είτε στην πράξη με τον τρόπο και μεθοδολογία υλοποίησης, (ψηφοφορία μόνο κάλπες σε προξενεία και πρεσβείες στο εξωτερικό), περιθωριοποιούν και ελαχιστοποιούν την συμμετοχή των Ελλήνων του εξωτερικού. Για να μην αναφερθούμε στην ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ βαρύτητα της ψήφου.

Αποδεικνύεται ακομη μια φορα ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ότι η αριστερά στην Ελλαδα ιδεολογικά, στην ουσία είναι αντίθετη στο να ψηφίζουν ολοι οι Ελληνες του εξωτερικού. Γιατι νιώθει ότι αυτοί ακριβως οι ψηφοφόροι του εξωτερικού, που ζουν σε σοβαρές και οργανωμένες κοινωνίες, που πολλοί απ’ αυτούς εχουν φύγει από την χώρα για να γλυτώσουν την κομματοκαφρίλα, την κρατική ταλαιπωρία, τις απεργίες, τις καταλήψεις αλλά και την περιρρέουσα αριστερίστικη αντίληψη στην χώρα, στην πλειονότητα ΔΕΝ πρόκειται να ψηφίσουν αριστεράκόμματα στις Εθνικές εκλογές. Για βλέπουν, συγκρίνουν, καταλαβαίνουν.

Και εκεί ακριβώς είναι η ΑΛΗΤΕΙΑ και η ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ της αριστεράς. Η λογική τους είναι. Εφόσον δεν θα μας ψηφίσουν, να μην μπορούν να ψηφίσουν καθόλου. Η αν ψηφίζουν, να μην υπάρχει μαζική συμμετοχή. Μονο οι λίγοι. Κατά προτίμηση οι δικοί μας..

Η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την εκμετάλλευση των υπαρχουσών ορυκτών πηγών ενέργειας, οι...
28/09/2019

Η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την εκμετάλλευση των υπαρχουσών ορυκτών πηγών ενέργειας, οι οποίες όμως αφενός μεν είναι πεπερασμένες, αφετέρου δε συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.
Η ίδια η κλιματική αλλαγή αποτελεί ένα «καμπανάκι» ότι από τώρα και εφεξής πρέπει να αλλάξουμε προσανατολισμό.
Ο φανατισμός κάποιων οικολόγων και κάποιες μελοδραματικές υπερβολές δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα και πρέπει απλά να αγνοούνται.
Ας αφήσουμε λοιπόν τη Γκρέτα στην ησυχία της και στο δικό της πρόβλημα και ας κοιτάξουμε το πραγματικό και σοβαρότατο πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής και της ανάγκης για «αειφόρο ανάπτυξη» που μας αφορά όλους.
Με ψυχραιμία όμως!

Κλιματική αλλαγή: Ας αλλάξουμε… κλίμα ! - BizNews

Χθεσινή είδηση: «Τριάντα χιλιάδες Έλληνες έχουν ήδη κάνει αίτηση για Άδεια Διαμονής (! ... ) στο Ηνωμένο Βασίλειο, λόγω ...
13/09/2019

Χθεσινή είδηση: «Τριάντα χιλιάδες Έλληνες έχουν ήδη κάνει αίτηση για Άδεια Διαμονής (! ... ) στο Ηνωμένο Βασίλειο, λόγω Brexit»
Είτε μας αρέσει είτε όχι (σ’ εμένα δεν αρέσει καθόλου...), αυτό ακριβώς συνεπάγεται ένα «σκληρό Brexit», όπως και τα «σκληρά σύνορα» ανάμεσα σε Ιρλανδούς ένθεν καθείθεν της... Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι προσπάθειες που έγιναν από όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές για ένα «μαλακό» Brexit, δηλαδή μετά από μια συμφωνία με την Ε.Ε. δεν τελεσφόρησαν και κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν πρόκειται να τελεσφορήσουν ούτε στο μέλλον.
Και τούτο διότι μια «έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά από συμφωνία» ισοδυναμεί με την παροιμία:
«Τα καλά του Γιάννη θέλω, μα το Γιάννη δεν τον θέλω»
Και κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ικανοποιεί ούτε τον... Γιάννη, ούτε και κανέναν άλλον, ενώ η ηθική πλευρά της στάσης αυτής είναι τουλάχιστον αμφισβητήσιμη.

Συμπέρασμα:
Η μόνη ρεαλιστική, ηθική και δημοκρατική διέξοδος στα αδιέξοδα που έχουν προκύψει μετά το καταστροφικό δημοψήφισμα του Ιουνίου 2016 είναι ένα νέο δημοψήφισμα ανάμεσα στα δύο ερωτήματα:
Α) Έξοδος του Η.Β. από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς καμία συμφωνία και προϋπόθεση (με ό,τι αυτό συνεπάγεται)
Β) Παραμονή του Η.Β. στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Γιατί τα ψέματα τελείωσαν (στην κυριολεξία όμως) και είναι καιρός να αναλάβουν όλοι οι Βρετανοί (πολιτικοί και πολίτες) τις πολύ σοβαρές ευθύνες τους.

Είναι προφανές ότι οι φίλοι μας οι Βρετανοί τα έχουν θαλασσώσει και βρίσκονται σε «τρικυμία εν κρανίω» σε ό,τι αφορά την υπόθεση του Brexit. , ειδήσεις από την ελλάδα, ε....

Adres

Brussels

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Ομάδα Δημιουργίας Βελγίου nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen