04/03/2026
Zonnetje, vogeltjes die fluiten, licht briesje … ☀️
Laat die lente maar komen en even blijven ! 🌷🌱
Ik heb vandaag alvast ons ruilrek opgekuist. En de laatste buitenplanten van vorig jaar wat opgefrist.
Dit wil zeggen dat we nu al van start kunnen gaan met ENKEL en ALLEEN BUITENPLANTEN.
Kamerplanten is nog even wachten.
Momenteel staan er 2 oleander, 2 mooie hortensia, bosaardbeien, en nog wat andere vaste planten waarvan ik de benaming niet meer weet.
Hebben jullie al ietsjes te ruil/geef of graag meegenomen tegen een donatie ? Je bent welkom !