12/01/2022
Oxumağa dəyər
Hadise Bakıda baş verib. Bir müselman
qardaşımızın ailesinde.
Hadisenin şahidi olmuş qardaşımız danışır ki,
bir gün o, öz müselman qardaşını ziyaret etmek
üçün onların evine gedir. Evde camaatın
narahat halda o yan bu yana getdiklerini görür
ve sebebini soruşanda melum olur ki, ev
sahibinin 13, 14 yaşlı oğlu berk xestelenib,
veziyyeti çox p*sdir. Biri hekim dalınca, biri
maşın dalınca here bir terefde başını itirmiş
halda dolaşdıqları vaxt qonaq uşaqla otaqda tek
qalır ve başlayır ona Lə İləhə İlləllah kelmesini
telqin etmeye. Uşağa başa salır ki, Lə İləhə
İlləllah de Allah seni Cennete daxil etsin. Bir
neçe defe telqin etdikden sonra uşaq Lə İləhə
İlləllah deyir ve dünyasını deyişir.
Evdekiler artıq uşağın öldüyünden xeber tutub
uşaq olan otağa geldiklerinde uşağın öldüyünün,
qonağın ise ağladığının şahıdı olurlar. Lakin
uşağın atası onun dostunun üzünde keder deyil,
sevinc göz yaşları görende teeccüblenir ve
dostuna deyir:
"Sen neye sevinirsen? Menim oğlum ölüb sen
ise sevincden ağlayırsan!"
Qonaq ona deyir:
"Men onun ölümüne sevinmirem. Eksine men
onun müselman kimi öldüyüne sevinirem"
Valideyinleri ona etiraz ederek: "Meger o
müselman deyildi ki, meger o kafir idi? Elbette
o müselman idi ve müselman kimi de öldü" -
dedikde qonaq onlara her şeyi olduğu kimi başa
salmağa başladı.
"Siz meni düzgün başa düşmediniz. Sixin
oğlunuz Lə İləhə İlləllah deyerek öldü"
Busözden heyrete gelen uşağın atası dostuna:
"Sen ne danışdığını heç bilirsen? Menin oğlum
anadangelme lal idi! O danışa bilmirdi!"