16/05/2026
دیدن این زبالههای «جمهوریت» که لاف و پتاق از خدمت به مردم و آوردن «دموکراسی» میزنند، واقعا مشمئزکننده کننده است. اینان هنوز هم جنایت و سیاستهای استعماری و ضدبشری دولتهای غربی را نمیخواهند ببینند و به پای همان دولتهای منفور افتاده و از آنان خواستار رسیدگی به «وضعیت حقوق بشر» در افغانستان اند!! اینان یا احمق اند، یا جواسیس غرب.