07/09/2021
مبارزه در پنجشیر هویت بخشیدن به یک نسلی است که در کوچک ترین جغرافیای باقی مانده و در یک جنگ کاملا نابرابر بخاطر دفاع از وطن و ناموس شان در برابر غلامان پنجاب سینه خود را سپر کرده اند.
رهبرنماهای شمال، تیکه داران قومی، لر او بر خواهان فاشیست که امروز با بی شرمی تمام فقط نظاره گر هستند، مطمئن باشید تاریخ به جز شرمنده گی، سر افگنده گی و ذلت نزد مردم چیزی در مورد تان نخواهد نوشت.
مقاومت در پنجشیر فرصتی است که فرق بین وطن پرست واقعی باشنده گان اصلی این سرزمین، خائنین و نوکران پنجاب را نزد همه آشکار خواهد ساخت.
جریان این مبارزه در پنجشیر هر چند با نیروی بسیار اندک در یک جغرافیای کوچک رخ داده است اما باعث تحولات اساسی و بزرگ در آینده سیاسی افغانستان خواهد شد .
آنعده فاشیست های که در اروپا شکم فربه کردند، مصروف عیاشی و شراب نوشی هستند لطفا اگر از این جریان حمایت نمی کنید بهتر است خاموشی اختیار کنید .