06/06/2026
Η απογευματινή βάρδια της Υπηρεσίας Καθαριότητας συνεχίζει καθημερινά τις παρεμβάσεις της, απομακρύνοντας ογκώδη αντικείμενα, κλαδιά και κάθε είδους απορρίμματα από τους δρόμους και τους κοινόχρηστους χώρους του Δήμου μας.
Σύντομα θα λειτουργούν καθημερινά απογευματινά δρομολόγια, ώστε να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η προσπάθεια για μια καθαρή και ανθρώπινη πόλη.
Ζητούμε τη συνεργασία όλων των δημοτών. Αντί να εγκαταλείπετε καναπέδες, στρώματα, έπιπλα, κλαδιά και άλλα ογκώδη αντικείμενα στα πεζοδρόμια και στους δρόμους, παρακαλούμε να τα μεταφέρετε στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.) ή να επικοινωνείτε με τις αρμόδιες υπηρεσίες για την ορθή διαχείρισή τους.
Η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας. Με σεβασμό στο περιβάλλον και στον συνάνθρωπο, μπορούμε να διατηρήσουμε τον Δήμο μας καθαρό..