Teşkilatlanma insanın kendi tarihi boyunca toplam bir sosyal birim olarak öğrendiği şeyler bütünü olarak kaydedilmiştir. Biz olma anlayışının benlik olgusunu körelttiği bu işte, corbaya katmış oldugun tuz eridikce , dünyevi arzu ve heveslerin de eridiği ve sonunda tadından yenmeyecek bir çalışmanın olusturdugu birliktelikte, corbayı karıştırmak için buradayız.Çağımız gereksinimlerinin hızlı değişi
mini ancak gençlerimizin hızı ile paralel yürütebileceğimiz mantığından hareketle Gençlik Kolları’nın ülke tarihinin bugünü ve yarını olacağının tartışmasız bir gerçek olduğunu görerek yürüyoruz..Bizler de bu gerçeği göre göre, geleceğe giden yolda seyirci kalmayı tercih edenler değil ,yanlışı ile dogrusu ile söyleyecek sözü olan ,geleceğe yön verecek bakışı yakalamaya çalışanlar topluluğuyuz. Söylediğini yapıcı olmak için dile getiren, eksiği gördüğünde susmayan ancak iğneyi önce kendine batıran, uslubunu bilen ancak düşüncesini söyleme....
BİZ, kötü eylemlerin içersinde bulunup bencil bir tavırla kendi saadetimizin derdine değil, vatan uğruna canının derdini bertaraf etmiş bir Mehmetçikteki gibi imanla, aşkla büyüyen BİR SEVDA’nın derdine vurulmuşuzdur. BİZ, Davamıza katılmayan insanları dışlayıp, onlar için kara düşünceler beslemenin değil, “Kara Düşüncelerden Sıyrılmış Ak Görüşlü Bir Gençlik” sözüne layık bir gençlik olmanın ve ‘insan’ olan herkesi sevgiyle kucaklamanın derdiyle bütünleşmişizdir
Kılavuzumuz SEVGİ, sevdamız DOSTLUK, davamız VATAN, kavgamız HAYIR DA YARIŞ, yolumuz PAK, ruhumuz AK, hedefimiz HAK ! Muamma değil, ÇÖZÜM. Dışlamak değil, KUCAKLAMAK. Kısırdöngü değil, ÜRETMEK. Pes etmek değil, İSTİKRAR. Bencillik değil, PAYLAŞMAK. Nefret değil, SEVGİ ve ‘Ben’ değil ‘BİZ’ elzem tercihimizdir...
üniversiteli ak genclik