الدبـــــوس

  • Home
  • الدبـــــوس

الدبـــــوس Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from الدبـــــوس, Political Party, .

تمام، Let the show begins!!انا اصلا بحب ادافع عن نفسى..تانى ضحية انهاردة،حد يقول للرزق لا؟Mohamed Yasser محدش حكالك خالص...
22/03/2026

تمام، Let the show begins!!
انا اصلا بحب ادافع عن نفسى..
تانى ضحية انهاردة،حد يقول للرزق لا؟
Mohamed Yasser
محدش حكالك خالص؟
انت عندك اولاد؟؟
لا حول ولا قوة الا ب..

22/03/2026
22/03/2026

ايه ده؟ هى الصفحة ماتت ولا كلها معرصين؟
لو ده التمام عادى انا بكنس، و مش حاحزق على صفحة بعد ١٠ سنين اكيد.
لو فى حد هنا حابب يسمع او يتحرك يقول.
لو محدش رد، يبقى تمام و مفيش مشاكل شكرا على معرفتكم انا مقلتش لحد سلام و ده حيكون اخر بوست لو محدش رد..
سعيد بمعرفتكم و على الفترة من ٢٠١١ ل٢٠١٦.
سلام؟

صالح محمدي: هل ستتكرر مآسي نويد أفكاري ومحمد مهدي كرامي؟27 فبراير 2026لكل معر*ص دبدب فى الارض على ارهابيين ايران.١٩ سنة ...
21/03/2026

صالح محمدي: هل ستتكرر مآسي نويد أفكاري ومحمد مهدي كرامي؟
27 فبراير 2026

لكل معر*ص دبدب فى الارض على ارهابيين ايران.
١٩ سنة و اتعدم خلاص.

17/08/2025

Introduction.

إحم..!فى حد هنا؟؟ازيكم؟ دي رسالة لمن يهمه الأمرأول حاجة انا حابب اعتذر عن انى خدت قرار اختفى فجأة بدون ما اناقش ده معاكم...
17/08/2025

إحم..!
فى حد هنا؟؟
ازيكم؟

دي رسالة لمن يهمه الأمر

أول حاجة انا حابب اعتذر عن انى خدت قرار اختفى فجأة بدون ما اناقش ده معاكم بس الأسباب كتير اوى من ضمنها
إن فى الوقت ده كنت شايف ان الدولة رجعت و الهبل اللى كان بيحصل خلص فا مفيش دافع، وفى الوقت ده برضو كان بيحصل فى حياتى تغيرات جذرية و الحاجات اللى كتبتها/بكتبها/حاكتبها و المعلومات اللى شاركتها عنى كانت ممكن تعرض حياتى للخطر فا قررت انى انسحب بهدوء و اتنسى احسن عشان اضمن لنفسى و اسرتى الاستقرار و طبعا اسباب غير كدة منها الشخصى اللى مش حشاركه.

مر اكتر من ٩ سنين من ساعة ما كنت مهتم و بكتب فى الصفحة و دى فترة طويلة اوى بس حياتى فى الفترة دى ركبت الRollercoaster و سيبت مصر من ٢٠١٩ و حاليا كنت بانقل من شقة للتانية و بدور فى حاجتى القديمة و التدوير جاب تدوير و التدوير جاب ذكريات و الذكريات جابتنى هنا.

الحقيقة انا حاليا عايش فى اهدى مكان فى العالم و عايش فى المكان ده اهدى راجل فى العالم!!!
و حياتى فى العموم كلها اكشن -مع الاسف الشديد جدا- فاكنت بافكر ارجع اكتب او فى الاغلب اعمل فيديوهات لايف احكى فيها حاجات حصلت معايا او بتحصل معايا حاليا او حوليا لأن لما تعرفوا انا عايش فين حاتتستغربوا جدا!!

وبناءً عليه
اول مرة اطلب ده منكم بس لو فى حد موجود هنا و وصله البوست يا ريت يريأكت عشان اعرف الصفحة شغالة ولا لأ.
صباحكم زى الفل
وحشتونى جدا فعلاً!

LomB

Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when الدبـــــوس posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

  • Want your organization to be the top-listed Government Service?

Share