18/12/2024
📢📢📢TÜM YENİFAKILI' LI HEMŞERİLERİMİZİN BİLGİSİNE
Yaklaşık 15 gün önce, Adem Karacabay Anadolu Lisesi ile ilgili hemşerilerimizden ve öğrencilerimizden gelen şikayetlerde ; Okulda uzun süredir ısınma sorunu olduğunu ve çıkan yemeklerin daha önce belirtilen yemek listesinden ayrı ve uzun süredir kırmızı et çıkmadığını, yemeklerin yenmeyecek derecede olduğunu belirtmeleri ve bu sıkıntıların çeşitli mercilere iletmelerine rağmen bir sonuç alamadıklarını bu konuda Yenifakılı AK Parti İlçe Başkanlığına gelerek yardım taleplerini iletmeleri üzerine bahsi geçen okula gidildiğinde okul müdürü ile konu görüşülmüş kendisi " kömürün devletin verdiği kömür olduğunu kalorisinin düşük olduğunu " belirtmiş konunun bundan ibaret olduğunu da söylemesi üzerine diğer okullarda böyle bir sorunun olmadığı görülmüştür.Kömürün aynı kömür olduğu kendisine söylenmiş,sorunun bu olamayacağı daha başka sorun varsa o sorunların çözümü hususunda kendisine yardım edilebileceği hususu bildirilmiştir.Yemek konusu ise devletin parasını gönderdiğini ancak diğer okullarada yemek verildiğini paranın yetmediğini bu yüzden sadece beyaz et verildiğini kırmızı et verilmediğini söylemiştir.Şimdi ise kırmızı et veriliyor yemekler düzeldi ısınma sorunu devam ediyor .Bu durum Kaymakam ve Milli Eğitim Müdürüne bildirildi.Bu durumdan birileri rahatsız olmuş ama olsunlar ! Kendi çocukları soğukta yatıyor mu ? Evlerinde etsiz yemek yiyorlar mı ? Ayrıca bu çocuklar devlete emanet edilmiş tüm ihtiyaçları devlet tarafından karşılanan çocuklardır.Bundan böyle daha fazla ilğileneceğim rahatsız olan varsa olsun Yenifakılı Ak Parti İlçe Başkanı RECEP KARABULUT.