04/06/2026
DEĞERLİ DÜZCELİ HEMŞEHRİLERİMİZ
Düzce Belediyesi’nin şehir içi ulaşım ücretlerine yaptığı fahiş zam, zaten ekonomik zorluklarla boğuşan vatandaşımızın omzuna yeni bir yük bindirmiştir. Demokrat Parti olarak, en temel haklardan biri olan ulaşım hakkının ticari bir anlayışla kısıtlanmasını asla kabul etmiyoruz.
İşçimiz, emeklimiz ve özellikle öğrencilerimiz her gün okullarına ve işlerine gitmek için bu ulaşım ağını kullanmaktadır. Sosyal belediyecilik, zor zamanlarda vatandaşına sahip çıkmayı gerektirir; bütçe açıklarını hemşerilerimizin cebinden kapatmayı değil! Belediyeler kar amacı güden şirketler değil, halka hizmet üreten kurumlardır.
Düzce Belediyesi’ni bu insafsız zam kararından derhal vazgeçmeye ve ulaşım ücretlerini makul seviyelere çekmeye davet ediyoruz. Demokrat Parti olarak, Düzceli hemşerilerimizin hakkını savunmaya ve bu konunun sonuna kadar takipçisi olmaya devam edeceğiz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
İsa ŞEKER
Demokrat Parti Düzce İl Başkanı
Gültekin Uysal İsa Şeker Dp Düzce Yusuf Kısa Demokrat Parti Genel Merkez