28/12/2018
""Yaratılanı sev Yaratandan ötürü"" şiarı ile Okulumuz Teknoloji Tasarım Öğretmeni, Görsel Sanatlar Öğretmeni ve Öğrenciler işbirliğiyle geri dönüşümü merkeze alan bir çalışma vasıtasıyla kış günlerinde kuşların yuva ihtiyacını giderecek bir etkinliğe imza atıldı.Ayrıca Okul Müdürümüz kuşlar için soğuk kış günlerinde gerekli yem ihtiyacının da giderileceğini bildirdi.
Etkinlik sayesinde okulumuz öğrencilerinde paylaşım,merhamet,doğaya ve hayvanlara sahip çıkma ve sorumluluk bilinci aşılanmaya çalışıldı. Etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.