13/05/2026
Başhekimimiz Uzm. Dr. Adil Başoğlu ve İdari ve Mali Hizmetler Müdürümüz Salih Yıldırım’ın katılımlarıyla düzenlenen Hemşireler ve Ebeler Haftası programında, kıymetli sağlık çalışanlarımızla bir araya geldik.
Program kapsamında, meslek hayatının 25 yılını özveri, emek ve fedakârlıkla sağlık hizmetine adamış olan Hemşire Özge Yazıcı Akkoyun’a, sağlık camiasına sunduğu değerli katkılar ve uzun yıllara dayanan emekleri dolayısıyla teşekkür edildi.
İnsan hayatına dokunan, gece gündüz büyük bir özveriyle görev yapan tüm hemşire ve ebelerimizin Hemşireler ve Ebeler Haftası’nı kutluyor; emekleri, sabırları ve fedakârlıkları için teşekkür ediyoruz.