Nazilli Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

  • Home
  • Turkey
  • Nazilli
  • Nazilli Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Nazilli Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Nazilli Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Nazilli'de kadınlar güne sporla başlıyorNazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Nazilli Sabah Sporu Grubu’nun sabah...
11/02/2022

Nazilli'de kadınlar güne sporla başlıyor

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Nazilli Sabah Sporu Grubu’nun sabah erken saatlerde başlayan İsabeyli Barajı yürüyüşüne katıldı.

Nazilli Belediyesi tarafından 12 yıl önce başlatılan ve her hafta Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri devam eden Sabah Sporu Etkinliği kapsamında İsabeyli Barajına yürüyüş düzenlendi.

Desteklerinden dolayı Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan’a teşekkür eden Eğitmen Utku Duru; “12 yıldan beri Nazilli Belediyesi Sabah Sporu Grubu olarak Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri devam ediyor. Herkesi bekliyoruz. Sağ olsun başkanımız bu imkanları bizlere sunuyor. Bugünkü İsabeyli Barajı yürüyüşümüzde bizleri yalnız bırakmadılar” diye konuştu.

Nazilli’nin her alanda gelişimi, sosyal ve sportif faaliyetlerin artırılması için gerekli tüm çalışmaların yapıldığını kaydeden Başkan Özcan; “Hem beden hem de ruh sağlığını korumak için sportif faaliyetleri çok önemsiyoruz. Nazillimiz uzun yaşam cenneti ve bu alanda kendini kanıtlamış bir şehir. Uzun yaşamın sırlarından biri de hareketli yaşam. Özellikle pandemi döneminde evlerinden çıkamayan vatandaşlarımız için bu tür etkinlikler büyük önem taşıyor. Kıymetli hocamıza emeklerinden dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.

Etkinlik kapsamında İsabeyli Deresi önünde toplanan vatandaşlar İsabeyli Barajı’na yürüyerek artan yağışlarda dolan baraj önünde hatıra fotoğrafı çekildi.

29/12/2021
Başkan Özcan Ata’nın huzuruna çıktıNAZGEM’İN KURULUŞ YILDÖNÜMÜNDE BÜYÜK GURURNazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan...
29/11/2021

Başkan Özcan Ata’nın huzuruna çıktı
NAZGEM’İN KURULUŞ YILDÖNÜMÜNDE BÜYÜK GURUR

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; ‘herkese eğitim’ sloganıyla 2019 yılında hayata geçirilen Nazilli Belediyesi Gençlik Eğitim Danışma ve Sosyal Etkinlik Merkezi(NAZGEM)’nin kuruluş yıldönümü dolayısıyla kurum öğretmen ve öğrencileri ile Anıtkabir’i ziyaret etti.

Resmi törenle NAZGEM çelenginin Gazi Mustafa Kemal Atatürk kabrine sunulmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu.

Öğretmen ve öğrencilerinin duygu dolu anlar yaşadığı törende, Atatürk Müzesi, Arslanlı Yol, Mozole, İsmet İnönü Lahti ve Tören Meydanı ziyaret edildi.

NAZGEM’in kuruluşunun 2. yılında Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal’in huzurunda olmaktan gurur duyduğunu dile getiren Başkan Özcan; “Belediyemizin eğitim kurumu NAZGEM’in kuruluş yıldönümü nedeniyle öğretmenlerimizle ve Cumhuriyeti emanet ettiğimiz gençlerimizle Atamızın huzurundayım. Aziz hatıraları önünde saygıyla eğiliyor; çağları aşan, Cihan’ı titreten Türk’ün Atası’nı en içten duygularımla selamlıyorum. Atatürk bizler için liderden öte, ebedi Başkomutanımız, geleceğe umutla bakmamızı sağlayan başöğretmenimiz, birlik harcımız olan ay yıldızlı bayrağımız, vatan diyerek uğruna can vereceğimiz kanla sulanmış toprağımız, akıl ve bilimle ilelebet yaşayacak Cumhuriyetimizsin. Büyük Atatük’ün kurduğu Cuhmuriyet’in yılmaz bekçileri her zaman nöbetinin başındadır” diye konuştu.

Nazilli'de boğalar eğitime destek için güreştiNazilli Belediyesi ve Yaylapınar Mahallesi Boğa Güreşi Komitesi tarafından...
29/11/2021

Nazilli'de boğalar eğitime destek için güreşti

Nazilli Belediyesi ve Yaylapınar Mahallesi Boğa Güreşi Komitesi tarafından ilk kez düzenlenen Boğa Güreşi Festivali geniş bir katılımla gerçekleştirildi.

Nazilli Belediyesi ve Yaylapınar Mahallesi Boğa Güreşi Komitesi tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen ve 120 boğanın kıyasıya mücadele ettiği güreş büyük heyecana sahne oldu.

Bozdoğan yolu üzerinde bulunan Nazilli Belediyesi Sosyal Etkinlik alanında gerçekleştirilen festivale AK Parti Aydın Milletvekili Bekir Kuvvet Erim, CHP Aydın Milletvekili Süleyman Bülbül, Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, MHP Aydın İl Başkanı Haluk Alıcık, Ziraat Odası Başkanı Necdet İzgü, dernek ve STK’ların temsilcileri, meclis üyeleri, muhtarlar, besiciler ve çok sayıda izleyici katıldı.

Yaylapınar İhsan İzgi İlköğretim Okulu yararına düzenlenen güreşte 120 boğa kozlarını paylaştı.

Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan adına güreşen Akif Soytürk’ün “Kahraman Cerrah” isimli boğası başkanlık kupasını kazandı. Soytürk’e kupasını Başkan Kürşat Engin Özcan ve protokol üyeleri takdim etti.

Güreş geleneğinin korunması ve yaşatılması için Nazilli Belediyesi olarak bu tür etkinlere destek vermeye devam edeceklerini belirten Başkan Özcan; “Yaylapınar muhtarımıza ve değerli komitemize teşekkür ediyorum. Yağmur beklerken güzel bir günde güreşimizi gerçekleştiriyoruz. Destek noktasında meclis üyelerimizle birlikte karar aldık. Türk kültürünün önemli değerlerinden bir tanesi. Daha önce Karadeniz bölgesinde yapılıyordu. Artık tüm ülkemize yayılıyor. Oldukça yüksek bir katılım var. İnşallah gelecek sene de güreşimizi devam ettireceğiz. Hayırlı uğurlu olsun” ifadelerine yer verdi.

Desteklerinden dolayı Başkan Özcan’a teşekkür eden Komite Başkanı Yaylapınar Mahalle Muhtarı Hakan Yıldırım; “Nazillimizde ilk kez böyle bir etkinlik düzenliyoruz. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Buradan elde edilen gelir Yaylapınar’da okulumuzun eksiklerinin giderilmesi ve tadilatı için kullanılacak. Böyle güzel bir festivale imza attığımız için çok mutluyuz. Katılım sağlayan herkese teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Nazilli’de 24 Kasım Öğretmenler Günü coşkusuNazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolay...
25/11/2021

Nazilli’de 24 Kasım Öğretmenler Günü coşkusu
Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla düzenlenen törene katıldı.

İstasyon Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı önüne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü çelenginin sunulması ile başlayan tören, Mehmet Yüzügüler Kültür Merkezi Tiyatro Salonu’nda devam etti.

Günün anlam ve önemine ilişkin konuşma yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek; “Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 24 Kasım 1928 tarihinde Başöğretmenliği kabulünün anısına, 1981 yılından bu yana hep birlikte kutladığımız 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü, bu yıl da aynı şevk ve heyecanla kutluyoruz. Öğretmenlik, emek, özveri, sabır ve hoşgörü isteyen, bedeli hiçbir maddi karşılıkla ölçülemeyecek kadar değerli, saygın ve gücünü sevgiden alan dünyanın en özel mesleklerindendir. Geleceğimizin teminatı çocuklarımızı yarınlara hazırlayan ve onların yetişmesinde fedakarca çalışan öğretmenlerimiz her türlü takdire fazlasıyla layıktır” dedi.

Hz. Ali’nin ‘Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum’ ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ‘Öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır’ sözlerini hatırlatan Müdür Şimşek, “Muasır medeniyetler seviyesine ulaşmak ve onun bir parçası olmak ancak eğitimle mümkündür. Sizler eğitim ordusunun bir neferisiniz. Siz olmadan bu ordu parlak zaferler elde edemez. Yaptığınız iş bir meslek icra etmenin ötesinde bir yaşam tarzıdır” diyerek öğretmenlere seslendi.

Tüm öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü kutlayan Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Geleceğimizin mimarı olan tüm öğretmenlerimize şükran ve minnetlerimi sunuyorum. Öğretmenlerimize hak ettikleri değeri verdiğimiz, daha iyi şartlarda eğitim verme imkanlarının olduğu gelecek güzel günlerde inşallah bu anlamlı günü daha coşkulu bir şekilde kutlayacağız” sözlerini kaydetti.

Konuşmaların ardından 24 Kasım Öğretmenler Günü konulu kompozisyon, resim ve şiir yarışmasında dereceye giren ilk ve ortaokul öğrencilerine protokol üyeleri tarafından ödülleri verildi.

Emekli olan öğretmenler Hanifi Güney, Selma Günay, Ahmet Uludoğan ve Emine Yuvanç’a ise görev süresince gösterdikleri fedakarlık ve üstün çabalarından dolayı plaket takdim edildi.

Nazilli Belediyesi hizmete doymuyorAŞAĞI NAZİLLİ’NİN İYİ SU SORUNUNA NEŞTERNazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, ...
25/11/2021

Nazilli Belediyesi hizmete doymuyor
AŞAĞI NAZİLLİ’NİN İYİ SU SORUNUNA NEŞTER

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Yeni Sanayi Mahallesi 1026 Sokak’ta Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen yol yapım çalışmaları ile kentin su ihtiyacını karşılamak için inşa edilen 40 tonluk iyi su deposunu inceledi.

Nazilli Belediyesi’ne bağlı ekipler, Yeni Sanayi Mahallesi 1026 Sokak’ta yol yapım, bakım ve onarım çalışmaları ile Park Bahçe Müdürlüğü Şantiyesi yanında 40 tonluk iyi su deposu inşasına başladı.

AŞAĞI NAZİLLİ’NİN İYİ SU İHTİYACI KARŞILANACAK
Çalışmaları yerinde inceleyen Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Yaz aylarında iyi sularda azalma yaşanıyordu. Bunun önüne geçebilmek ve iyi suyu depolayabilmek için bir çalışma başlattık. Öncelikle alan tespit çalışmalarımızı gerçekleştirdik. 2’nci depomuz için çalışmalarımızı başlattık. Aşağı Nazilli’de yaşayan vatandaşlarımızın iyi su ihtiyaçlarının karşılanması noktasında bir depo inşa ediyoruz. Kaynaklarda meydana gelen azalma nedeniyle su veremediğimiz zamanları minimuma indirmek için bir çalışma yapıyoruz. 40 tonluk yeni iyi su depomuz Nazilli'mize hayırlı olsun” diye konuştu.

BOZULAN ÜST YAPIYA ANINDA MÜDAHALE
Desteklerinden dolayı Başkan Özcan ve ekibine teşekkür eden Yeni Sanayi Mahalle Muhtarı Osman Yalın; “1026 Sokağımızla ilgili vatandaşlarımızdan çok fazla şikayet vardı. Altyapısı ile ilgili de ciddi sıkıntılar yaşıyorduk. Aydın Büyükşehir Belediyesi altyapısını değiştirdi. Bozulan üst yapı ile ilgili de Nazilli Belediyesi gerekli çalışmaları hemen başlattı. Sağ olsun başkanımız bizleri kırmadı. Hizmetlerinin devamını diliyoruz” diye konuştu.

Büyük Önder Nazilli’de anıldıNazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vefatının 83’ünc...
10/11/2021

Büyük Önder Nazilli’de anıldı

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vefatının 83’üncü yıldönümü dolayısıyla düzenlenen anma etkinliğine katıldı.

İstasyon Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı önünde çelenklerin sunulması ile başlayan anma töreni, Mehmet Yüzügüler Kültür Merkezi’nde Nahit Menteşe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan programla devam etti.

83. Yıl Anma Töreni’ne Nazilli Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy, Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Cumhuriyet Başsavcısı Murat Dilsiz, Ağır Ceza Mahkemesi ve Adalet Komisyonu Başkanı Menduh Yalvaç, daire müdürleri, dernek, siyasi parti ve STK temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Saat 09.05’te 2 dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile bayraklar yarıya indirildi.

Günün anlam ve önemine ilişkin konuşma yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek; “Vefatının 83’ncü yıl dönümünde Atamızı saygıyla anıyoruz. O’nu tarih sahnesinde değerli kılan milletine olan inancıdır. Türk milletini sonsuz bir aşkla seven, kısacık yaşamına yüzyılları sığdırarak her türlü zorluğa katlanmıştır. 7 düvele karşı durmuş, tarihte eşine az rastlanır kahramanlık hikayeleriyle dolu bir savaşın eşsiz lideri olmuştur. 10 Kasım sadece Mustafa Kemal Atatürk’ü anma değil, O’nun en büyük eseri olan Türkiye Cumhuriyeti’ni geliştirip koruyacak azmimizin tazelendiği gündür” ifadelerine yer verdi.

Nahit Menteşe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan törende şiir dinletisi ve ‘Atatürk’ konulu oratoryo gösterisi yapıldı.

İlçe genelinde düzenlenen ‘Atatürk’ konulu şiir, kompozisyon ve resim yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödüllerinin protokol üyeleri tarafından takdim edilmesi ile program sona erdi.

Kahvederesi’nde yılların sorunu çözülüyorMUHTAR KARAKUŞ’TAN BAŞKAN ÖZCAN’A DESTEK MESAJIİlçe merkezi başta olmak üzere 8...
10/11/2021

Kahvederesi’nde yılların sorunu çözülüyor
MUHTAR KARAKUŞ’TAN BAŞKAN ÖZCAN’A DESTEK MESAJI

İlçe merkezi başta olmak üzere 82 mahallenin tamamında yıllardır süregelen sorunların bir bir çözülmesi için harekete geçen Nazilli Belediyesi ekipleri, Kahvederesi Mahallesi’nde yol yapım çalışmalarına başladı.

Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Kahvederesi Mahallesi’nde yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarına başladı.

Yaklaşık 2 bin metrekare alanda yürütülen çalışmalar kapsamında taşımalı eğitimde de kullanılan mevcut yolun tesviyesi yapılarak taş döşemeye hazır hale getirildi.

Yol kenarında yer alan ve ulaşımı engelleyen yabani otlar ve çalılıklar ise iş makinaları ile temizlendi.

Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan sayesinde Kahvederesi Mahalle’nin sahipsiz kalmadığını söyleyen Mahalle Muhtarı Erol Karakuş; “Başkanımız sayesinde bağlantı yolumuzun tesviyesini yaptık. Önümüzdeki günlerde taş döşeme işlemleri başlayacak. Başkanımıza güvenimiz sonsuz. Kürşat Başkanımız sayesinde Kahvederesi sahipsiz değildir. Allah başkanımızdan razı olsun. Kahvederesi köyü olarak her zaman arkasındayız” ifadelerini kullandı.

Address

Nazilli Belediyesi Basın Yayın Ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Kat2
Nazilli
09800

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Nazilli Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Nazilli Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü:

Share