19/05/2026
📌 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı
Kaymakamımız Furkan Çakır, Belediye Başkanımız Hüsamettin Altındağ, Kıdemli Cumhuriyet Savcımız Yusuf Andız ve kurum amirleri, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen kutlama programına katıldı.
Belediye meydanında gerçekleştirilen program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Günün anlam ve önemine ilişkin konuşmanın ardından öğrenciler tarafından şiirler okundu. Programda öğrencilerimizin hazırladığı sportif gösteriler, zeybek, reyhani ve halk oyunları ile “Bağımsızlığa Doğru” adlı oratoryo sahnelendi, müzik dinletisi gerçekleştirildi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası, masa tenisi ve dart müsabakalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri Kaymakamımız Furkan Çakır, Belediye Başkanımız Hüsamettin Altındağ ve Kıdemli Cumhuriyet Savcımız Yusuf Andız tarafından takdim edildi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun.