26/05/2026
Paylaşmanın, dayanışmanın ve manevi huzurun en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Bayramlar; birlik ve beraberliğimizi güçlendiren, sevgi, saygı ve kardeşlik bağlarımızı pekiştiren özel günlerdir. Bu anlamlı günlerin; ülkemiz,milletimiz ve tüm İslam âlemi için sağlığa, huzura, bereket ve hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum.
Bu vesileyle, fedakârca görev yapan tüm personelimizin ve vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor; aileleriyle birlikte mutlu, huzurlu ve bereketli bir bayram geçirmelerini diliyorum.
Mustafa YALÇIN
Konya Orman Bölge Müdürü