08/05/2026
19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında 4. sınıf erkekler arasında "Futbol Turnuvası" düzenlenmiştir. Turnuvaya 4 takım katılırken, her takım birbiri ile maç yapmış ve puan sistemine göre değerlendirme yapılmıştır. Bugün 4/A ve 4/D sınıfları arasında final maçı oynanmış ve turnuvayı kazanan takım 4/D sınıfı olmuştur. Öğrencilerin birbiri ile güzel anlaşmaları, maç sırasında centilmen davranışlar sergilemeleri ve maç sonrasında birbirlerini tebrik etmeleri turnuvanın unutulmazları arasında yer aldı. Turnuvada hakem olarak turnuvaya destek olan öğretmenlerimiz Faruk Yılmaz ve İkram Irmalı'ya teşekkür ediyoruz.