21/05/2025
Değerli Hemşehrilerim Allah'a Hamd ve senalar olsun bu yılda Derneğimizin geleneksel piknik şölenimizi 18 MAYIS Pazar günü kazasız belasız bir şekilde tamamladık. EGE Bölgesi'ndeki tüm Hemşehrilerimizin katılımından dolayı,herkese teşekkür ederim. Ayrıca Davetimizi kırmayan Adilcevaz Belediye Başkanımız Sayın Av.Abdullah AKBABA bizleri onurlandırarak pikniğimize onur misafiri olmuştur.Belediye Başkanımız tüm Hemşehrilerimizle Adilcevazımız için yapılan hizmetler ve yapılacaklar hakkında hoş sohbetler yaparak tüm Hemşehrilerimizi onurlandırmıştır.
Kendisine yapmış olduğu hizmetlerden dolayı, tüm Hemşehrilerimiz adına ve Yönetim kurulu adına teşekkür eder saygılarımı sunarım.