09 İncirliova sayfası

09 İncirliova sayfası Sayfanın amacı incirliovayı ve incirliova kültürünü tanıtmaktır

Anadolu'nun saklı hazinesi kutsal dağ latmos dağı
25/10/2025

Anadolu'nun saklı hazinesi kutsal dağ latmos dağı

Anadolu'nun Saklı Hazinesi: Kutsal Dağ Latmos DağıMerhaba maceraperestler! Hazır mısınız? Sizi Bilgelik Yolculuğu'na davet ediyorum! Bu kanalda, ruhsal keşi...

29/08/2024
Sevgili arkadaşlar, tek tük gördüğümüz hız okuma cihazı yani yeni radarlar artık Türkiye'nin her tarafında sıkça görülme...
18/07/2024

Sevgili arkadaşlar, tek tük gördüğümüz hız okuma cihazı yani yeni radarlar artık Türkiye'nin her tarafında sıkça görülmeye başladı. Dikkatli olmanız ve takılmamanız dileğiyle.

2024 trafik cezaları listesi
01/01/2024

2024 trafik cezaları listesi

2023 trafik cezaları
13/12/2022

2023 trafik cezaları

Hiç kendi kendinize dediniz mi;-Pastaneden aldığım poğaça,böreği çok severim ama ne zaman yesem bir kaç saat sonra midem...
01/02/2022

Hiç kendi kendinize dediniz mi;
-Pastaneden aldığım poğaça,böreği çok severim ama ne zaman yesem bir kaç saat sonra midem yanmaya başlar..

Pastane böreği yedikten sonra midesi yanmayan var mı?

Vakti zamanında rahmetli hocamız Aidin Salih'e bir genç getirmişler, ağır gut hastası olup ayağının biri normalin iki katı büyüklüğündeymiş.

Hikayesine gelince; bu genç çalışmak için Ağrı'dan İstanbul'a gelmiş ve bir poğaça imalathanesinde iş bulmuş.
Çocuğa;
-İşte sana yatacak yer, al sana şu kadar ücret, yemek mi? Aha sana poğaça, ye yiyebildiğin kadar.. demişler.
O da yemeğe para vermemek için sabah akşam sadece poğaça yemiş..

Sadece 6 ay sonra ayağı o hale gelmiş, doktorlar yapabilecekleri birşey olmadığını ve "memleketine gitmesini" söylemişler.

İyi ama neden?

Cevap;
-PASTACI YAĞI!

Yani daha basit söylemle margarinin daha da kimyasallaştırılmış hali!
Size burda marganinin ne olduğunu anlatmayacağım zira bu yağın plastikten bir molekul farkı olduğunu hepiniz biliyorsunuz..

Ve bu yüzden yapılan deneylerde hiçbir karınca asla margarine yaklaşmamıştır çünkü besin maddesi olarak görmemiştir.Ancak aynı deneydeki tereyağını ise tüketmişlerdir.

Tereyağı masraflı gelince ve üreticiler bizim tüketim çılgınlığımıza yetişemeyince kendi işlerine geldiği gibi plastik molekullerine hidrojen ile katkı maddeleri enjekte ederek margarini buldular..
Tabi bunu tutturmak içinde;
-Efendim tereyağı kalp tıkanıklığı,kolesterol vs yapar diye bizim doğal yağlarımızı kötülediler.
Bakıyosun 80-90 yaşında köyde tereyağından başka birşey yememiş yaşlılarımız bizden iyiyken,bugün hastanelerde çocuklara radyasyonsuz anjiyo yapılır afişleri asılıyor..
Aman ne buyuk teknoloji!
Adama derler ki;
- 8-9 yaşında çocuğun ne işi var anjiyo ile,diyabet ile,kalp tıkanıklığı ile!

Ben hemen söyleyim;
-ANNE ÜŞENGEÇLİĞİ!

Bana hakkınızı helal edin,kusurumada bakmayın ama toplumu düzeltmek istiyorsak önce kendimize özeleştiri yapabilmeliyiz.

Evde doğal gıdalar hazırlamak varken siz bu cocukların her sabah beslenmesine pastaneden poğaça,simit,börek koyarsanız çocuğunuzun ileride çok sağlıklı olacağını mı sanıyorsunuz hanım kardeşim?

Gidin birgün pastanelere o çok sevdiğiniz Küt böreğinin yapımına bir bakın!

Ben anlatayım;
-Bir kat yufkayı serip yan tarafında bulunan kovaya elini daldırarak bir avuç yoğurttan farkı olmayan o iğrenç pastacı yağını alıp yufkanın üzerine yaydıktan sonra üzerine ikinci kat yufkayı sererek yine bir avuç yağ ile işlemi tekrarlayacak..

Sonra sizin saatlerce mideniz yanacak, hemen reflü ilaçları kullanacaksınız.Evladınız da bu kimyasalları bedenine depolayacak.. Sonra "ne oldu benim yavruma diye doktor doktor gezeceksiniz!"

Sabahları poğaça, börek vs. yemeden önce vücudunuza neyi soktuğunuzu ve iç organlarınızı nelerle muhatap ettiğinizi bir düşünün!

Tabi bu durumun benzeri pilav için de geçerlidir. Özellikle sokakta satılan pilavların nasıl o kadar lezzetli olduğunu ve evde yapılan pilavların neden o kadar güzel olamadığını düşünün.

Cevap;

-ÇİN TUZU!
Yani,MSG (Mono Sodyum Glutamat)
Bu kimyasal beyni öyle bir etkiliyor ki saman dahi yeseniz onu lezzetli olarak algılamanızı sağlıyor. Ama bu Rabbimizin tertemiz yarattığı vücudumuz için zehir hükmündedir.

Bu maddenin en yoğun olarak bulunduğu yiyecekler de o özel okullarda okutup, en iyi elbiseleri giydirip en son model telefonlar aldığınız çocuklarınızın bilgisayarda oyun oynarken paket paket yedikleri o cipsler, pringlesler,açmalar poğaçalar içinde bulunuyor.

Ey anneler ve babalar!

Evinizin parkesi,mobilyaları aman çizilmesin diye pür dikkat ederken,arabanızın motoru bozulmasın diye en iyi ve kaliteli yağı seçerken,sizin en kıymetli sermayeniz olan vücudunuza ve evlatlarınıza ithal ettiğiniz "öldürücü değil süründürücü" olan yavaş etkili zehirlerin uzun vadedeki sonuçlarını görmek için arada bir hastane koridorlarında dolaşın..

Hasta bi çocuğumuzun ilacı bitmiş elinde olupta vermek isteyen olursa bize ulaşabilir
08/01/2022

Hasta bi çocuğumuzun ilacı bitmiş elinde olupta vermek isteyen olursa bize ulaşabilir

Bu gün itibari ile güzel incirliovamızda ekmeğe zam
23/11/2021

Bu gün itibari ile güzel incirliovamızda ekmeğe zam

Marlbora gurubuna zam
04/10/2021

Marlbora gurubuna zam

BU VATAN BÖYLE KURULDU.🇹🇷🇹🇷🇹🇷Adın ne senin evladım?...""Ali...""Nerelisin?...""Tokat Zilede'nim...""Peki evladım bu kafa...
31/08/2021

BU VATAN BÖYLE KURULDU.🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Adın ne senin evladım?..."
"Ali..."
"Nerelisin?..."
"Tokat Zilede'nim..."
"Peki evladım bu kafanın hali ne?..."
"Anam cepheye gelirken kına yaktı komutanım..."
"Neden?..."
"Bilmiyorum komutanım..."
"Peki gidebilirsin Kınalı Ali..."
O günden sonra herkes ona Kınalı Ali der. Herkes kafasındaki kınayla dalga geçer. Kısa sürede cana yakın ve cesur tavırlarıyla tüm arkadaşlarının sevgisini kazanır. Bir gün ailesine mektup yazmak ister. Ali'nin okuma yazması da yoktur arkadaşlarından yardım ister ve hep beraber başlarlar yazmaya. Ali söyler arkadaşları yazar: "Sevgili anne babacım ellerinizden öperim ben burada çok iyiyim beni merak etmeyin..."
Kız kardeşini kendinden bir küçük erkek kardeşini sorar köyündekilerin burnunda tüttüğünü yazdırır. Kendilerini merak etmemesini kendileri var oldukça düşmanın bir adım bile ilerleyemeyeceğini yazdırır. Gururla mektubu bitirir neden sonra aklına gelir ve
yazının sonuna anasına not düşer (Ali'nin kendisinden hemen sonra askere gelecek bir kardeşi daha vardır) "Anacığım kafama kına yaktın burda komutanlarım ve arkadaşlarım benle hep dalga geçtiler sakın kardeşim Ahmet'e de yakma onla da dalga geçmesinler ellerinden öptüm..."Aradan zaman geçer. ingilizler kati netice almak için tüm güçleriyle Gelibolu'ya yüklenirler. Bu cepheyi savunan erlerimiz teker teker şehit düşerler. Bunlara takviye olarak giden yedek kuvvetlerde yeterli olmamış, onların sayıları da epey azalır, Gelibolu düşmek üzeredir.
Kınalı Ali'nin komutanı da olayı görüp yerinde duramaz. Kendisinin bölüğü henüz sıcak temasa hazir değildir. Onlar yeni gelmistir. Komutanların bu düşünceli halini gören ve durumun vehametini bilen Kınalı Ali ve arkadaşları komutanlarına yalvar yakar oraya gitmek istediklerini söylerler. Komutanları onları ölüme gönderdiğini bile bile çaresiz gönderir.
Kinali Ali'nin bölüğünden kimse sağ kalmaz hepsi şehit olmuştur. Aradan zaman geçer. Kınalı Ali'nin ailesine yazdığı mektubun yanıtı gelir. Komutanları buruk ve gözleri dolu dolu mektubu açıp okumaya karar verirler (Bu mektubun aslı Çanakkale Müzesi'nde sergilenmektedir.) Babası anlatır Ali'nin: "Oğlum Ali nasılsın, iyi misin? Gözlerinden öperim selam ederim. Öküzü sattık paranın yarısını sana, yarısını da cepheye gidecek kardeşine veriyoruz. Şimdi öküzün yerine tarlayı ben sürüyorum zaten artık zahireye de fazla ihtiyacımız olmadığı için yorulmuyorum da siz sakın bizi merak etmeyin bizi
düşünmeyin" der, köyü, akrabalarını anlatır ve mektubu bitirir. "Ali ananın da sana diyeceği bir şey var..."
"Oğlum Ali, yazmışsın ki kafamdaki kınayla dalga geçtiler kardeşime de yakma demişsin.
Kardeşine de yaktım. Komutanlarına ve arkadaşlarına söyle seninle dalga geçmesinler. Biz de üç şeye kına yakarlar:
01- Gelinlik kıza; gitsin ailesine, çocuklarına kurban olsun diye...
02- Kurbanlik koça; ALLAH'a kurban olsun diye...
03- Askere giden yiğitlerimize; vatana kurban olsunlar diye...
Gözlerinden öper selam ederim. ALLAH'a emanet olun..."
Mektubu okuyan Ali'nin komutanı ve diğerleri hıçkıra
hıçkıra ağlamaktadırlar...

Fotoğraf: Çanakkale Savaşına katılıp bir daha geri dönmeyen çocuk askerler...

Mahalle bakkallarımızı sahip çıkalım
26/08/2021

Mahalle bakkallarımızı sahip çıkalım

EGE SULARINDA SAVAŞ GEMİLERİBatı Trakya'da 12 Türk okulunun kapatılması, mülteci sorunu gibi konularda komşu ülke Yunani...
03/08/2021

EGE SULARINDA SAVAŞ GEMİLERİ

Batı Trakya'da 12 Türk okulunun kapatılması, mülteci sorunu gibi konularda komşu ülke Yunanistan ile yaşanan anlaşmazlıklar giderek artarken, dün itibariyle Kuşadası körfezinde seyreden savaş gemileri, yöremizde yaşayan yurttaşların dikkatinden kaçmadı.

Akşam saatlerinde, Köyüm sitesi açıklarından iki helikopter eşliğinde geçen askeri gemi, Milli Park civarında biraz bekledikten sonra geriye döndü.

Türk sularında yaşanan bu hareketlilik gözlerden kaçmazken, komşu ülke Yunanistan ile ilişkilerin, diplomatik yollardan çözülmesi bekleniyor.

Address

Incirliova

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when 09 İncirliova sayfası posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share