26/05/2026
Kurban Bayramı dolayısıyla İlçe Başkanlığımızda düzenlediğimiz bayramlaşma programında;
Önceki dönem milletvekilimiz, belediye başkanımız, ilçe başkanlarımız, mahalle muhtarlarımız, sivil toplum kuruluşu temsilcilerimiz, Mahalle Başkanlarmız, Kadın Kollarımız, Gençlik Kollarımız ve teşkilat mensuplarımızla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık.
“maziden atiye vefa” anlayışıyla hareket eden bir teşkilat olarak; her bayramda, her programda ve her fırsatta geçmişin tecrübesiyle geleceğin gücünü bir araya getirmeye devam ettiğimizi ifade ettik.
Samimi sohbetler ve bayramlaşmanın ardından programımızı güzel temennilerle tamamladık.