Ak Parti Gaziantep İl Gençlik Kolları Başkanlığı
Siyaset yapmanın hiç de makbul görülmediği bir toplumda siyaset yapıyoruz. Hem Siyaset yapmanın hem de rozetini yakamıza taktığımız partinin sorumluluğunu taşıyoruz. Ağır bir yükümüz, büyük bir iddiamız var: “Biz bu ülkenin vicdanıyız!” diyoruz, yola böyle çıkıyoruz.Genciz. Söylenemeyeni söyleyecek cesarete, yapılamayanı yapacak yürekliliğe sahibiz
. İlk aşkı, kavgayı, dostluğu, isyanı en uçta yaşadığımız birbirimize en çok sahip çıktığımız, yaşlardayız. Bunun bilincindeyiz, bu yüzden de “Adam aldırma da geç git diyemem aldırırım/ Çiğnerim, çiğnenirim hakkı tutar kaldırırım” bilinciyle dimdik ayakta duruyoruz. Muhteşem bir maziyi daha muhteşem bir istikbâle bağlayan bir köprü olmak uğruna koşuşturuyoruz, bayrak asıyoruz, kapı kapı dolaşıyoruz, hizmet ediyoruz! Adaletsizliğe, hukuksuzluğa başkaldırıp, bir şeyler üretmek için hiçbir karşılık beklemeden çabalıyoruz, “zaman bendedir ve mekan bana emanettir” şuurunda hareket ediyoruz. SÖYLENEMEYENİ SÖYLEYECEK CESARETE,
YAPILAMAYANI YAPACAK YÜREKLİLİĞE SAHİBİZ! Biz kısaca “Ey bu kadim toprakların gençliği, birinci vazifen adil ve vicdanlı bir insan olmaktır. Bu halini de her koşul altında muhafaza etmektir” diyoruz. Fikri hür, vicdanı hür bireyleriz. Hesap soruyoruz, sorulduğunda hesap vermekten kaçmıyoruz. Siyasetin klasik yapısından ben yaptım oldu anlayışıyla değil ancak yeni bir anlayış ve dille çıkılacağına inanıyoruz. Birbirine benzemeyen, birbirine omuz veren, el uzatan sıradan bireylerden oluşuyoruz. Merkezimizde insan var. Herkesin olduğu gibi yaşamasına izin verilen bir coğrafya özlemindeyiz. Ortak duygumuz, ortak sesimiz, ortak yolumuz belli: “Bu ülkeye adalet, kalkınma,huzur, barış, güven gelsin”. Güvenli bir ülkede herkese eşit imkan sağlayan koşullarda yaşamak istiyoruz. Köklerimizi Mehmet Akif Ersoy’dan, Tatyos Efendi’den, Ahmedi Xani’den, Nazım Hikmet’ten, Said Nursi’den, Cemil Meriç’ten, Necip Fazıl’dan alıyoruz. Durduğumuz noktayı, yerli, insani, vicdani, adil bir yer olarak tanımlıyoruz. Ayrıca, “Kimse sizi ciddiye alıyor mu” diye soranlara da teessüflerimizi iletiyoruz. Bize “Şöyle kenarda oynayın, koridorda koşmayın” diyeni hiç duymadık.Hem yarın hem bugün olduğumuzu iddia ediyoruz, ona göre davranıyoruz. Hatta bizi yarın olarak gören, bizi bugün kaybeder diyoruz! Kısacası gelecekseniz de, tek kaygınız buysa merkezle konuştuk, haberler iyi!