23/04/2026
İlçemizde 23 Nisan Renkli Görüntülerle Kutlandı
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, İlçe Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen programla büyük bir coşku içerisinde kutlandı. Programa Kaymakamımız Sayın Eyup GÜRDAL, Belediye Başkanı Rıfat Özer, daire amirleri ve siyasi parti temsilcileri ve vatandaşların katılımı ile gerçekleşti .
Program kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan gösteriler izleyicilerden büyük beğeni topladı. Miniklerin sergilediği birbirinden renkli performanslar, katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.
23 Nisan kutlama programı, izleyicilerin yoğun ilgisi ve alkışları eşliğinde sona erdi.