19/05/2026
Kaymakamımız Sayın Ruveyda Kahraman Şıktaş, Cumhuriyet Savcısı Sayın Emine Fırat, Belediye Başkanımız Sayın Vedat Öztürk ve ilgili kurum amirlerimiz ile birlikte, İlçemiz Gençlik ve Spor Stadyumu’nda düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programına katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklâl Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, öğrencilerimiz tarafından hazırlanan sportif, kültürel ve sanatsal gösteriler büyük beğeni topladı.
Gençlerimizin sergilediği performanslar; 19 Mayıs ruhunun taşıdığı inanç, azim ve bağımsızlık kararlılığını bir kez daha güçlü şekilde yansıttı.
Program kapsamında dereceye giren öğrencilere ödülleri Kaymakamımız ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Öğrencilerimizin elde ettiği başarılar takdir toplarken, gösterdikleri azim ve özgüven geleceğimiz adına gurur verdi.
Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı gün; milli birlik ve beraberlik ruhunun, vatan sevgisinin ve gençliğe duyulan güvenin en güçlü şekilde hissedildiği anlamlı bir buluşma oldu.
19 Mayıs coşkusu ilçemizde gurur, heyecan ve birlik içerisinde kutlandı.