01/06/2026
Türkiye Çevre Haftası münasebetiyle Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Mehmet Özdemir ve kurum personeli, Valimiz Dr. Nurtaç Arslan'ı ziyaret etti.
Hafta kapsamında gerçekleştirilecek etkinlikler hakkında İl Müdürü Özdemir’den bilgi alan ve çevremize sahip çıkmanın yalnızca bugünü değil, yarınları da korumak anlamına geldiğini, doğal zenginliklerimizi korumanın ise toplumsal bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Vali Arslan, Türkiye Çevre Haftası’nı kutlayarak personele çalışmalarında kolaylıklar diledi.