28/05/2026
Merkezilce baskanımiz Osman Savurgan ilbaşkanimiz Şuayb Sarı ile birlikte Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen Valilik ve Belediye bayramlaşma programına katılım sağladı
Bu vesileyle tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı bir kez daha tebrik ediyor, hayırlara vesile olmasını diliyoruz