03/06/2026
Idag överaskade söderfjärsköket sina åk6 med efterätt som bestod av fizzy pop pannacotta.
Till våra underbara 6:or
Från förskoleklassens första steg,
med pirr i magen och väskan på sne,
har ni vuxit år för år tillsammans här,
till de fantastiska elever ni är.
Nu väntar sommarlov med sol och skratt,
och därefter högstadiet – ett nytt kapitel tar fart.
Med minnen, kunskap och vänner på er väg
är ni redo att ta nästa steg.
Tack för tiden vi fått dela med er,
för glädjen, gemenskapen och allt ni ger.
Vi önskar er lycka, mod och framgång på färden ni går –
stort tack och lycka till i alla era kommande år! 🌸☀️📚✨