20/05/2026
Idag har Centerpartiets stiftsgrupp besökt Diakonicentrum i Växjö. Ett fint besök där vi fick en rundvandring och dela berättelser om verksamheten. Med varma hjärtan och låga trösklar får människor träffas, äta, möjlighet att duscha, tvätta eller sova en stund. En stund av samvaro och närvaro.
När livet svajar och tillvaron rämnar finns stöd och hjälp att få!
Tack för ett fint besök!