18/06/2026
Så är vi nu framme vid sommarlov på Mötesplats Tumba. Men glöm inte att vi kommer att ha öppet två dagar i veckan för egen träning för er som har vårterminskort, och har du inte det men är botkyrkabo och 60+ är du hjärtligt välkommen på en kopp kaffe och kanske lite snack.😊 Sommaröppet från och med 30 juni!
Våra seniorfältare, bästa Marcel och Jessie kommer att finnas på plats.🤗
Mer info hittar du här: https://www.botkyrka.se/stod-trygghet-och-familj/aldreomsorg/sallskap-och-aktiviteter/motesplatser-for-dig-som-ar-over-60-ar/aktiviteter-i-sommar
Jag önskar alla seniorer i Botkyrka en underbar sommar och så ses vi till sensommaren igen då vi öppnar 10 augusti (gruppträningar med mig kör igång veckan efter)!
/Camilla, samordnare och träningsledare