13/05/2015
För information:
Då Länsstyrelsen "glömde bort" vår slutredovisning av Leaderprojektet - som vår gästhamn bl.a. är ett resultat av - så har vi fått endast 25 % av beviljade medel.
Det innebär att vi inte gör någon aktiv marknadsföring av gästhamnen inför den här sommaren.
Det går naturligtvis att komma till oss, men servicegraden är lägre än vad som kan förväntas i en gästhamn.