09/06/2026
Vilken vacker avslutning vi fick! 😍🍰🎈🩷
I måndags fick alla våra familjer delta i Familjeakademins stora tårttävling! Vi fick besök av chefen för Familjeakademin, Elin Härnby och så bjöds det på mat och efterrätt från våra föräldrar.
Nu stänger Familjeakademins mötesplats för sommaren och öppnar upp igen den 24 augusti!
Tack till alla föräldrar och barn som besöker oss på våra måndagar. Vi är så glada att ni väljer att spendera er tid hos oss! Glad sommar till er alla, önskar gänget på Familjeakademin ☀️🤸🏾♀️🩳🌸🌻🩷