19/05/2026
Ytterligare två företag har etablerats i Ronneby.
Först ut är Pingstkyrkans Second hand & café som på Karlskronagatan håller öppet tisdagar och torsdagar 12-18, det är också dessa tider som gäller om man vill lämna in kläder eller annat till second handen 🛍️
Därefter välkomnades Shibu Shibu som öppnade just idag också. Shibu Shibu har allt från rostade cashews till sushi, poké bowls, thairätter och heta woks - mellan Maxi och Stadshuset ligger de strategiskt och har öppet mellan 11.30 och 20.30, varje dag!