12/10/2015
Hej alla julmarknadsfirare.
I år blir det ingen Ljuvliga Jul hos oss.
Hela tomten och huset är upp och ner för vi bygger ihop längorna. Trist och tråkigt för det är ju så mysigt att få fira in julen på detta sätt.
Så en lite tidig God Jul på er☺🎅