07/04/2020
Hei kjære godtfolk! 💛
Det er så godt å se litt lys i tunnelen.. vi håper at alle holder seg friske, og at dette vil fortsette i den positive retningen slik som nå. Så håper vi at vi sakte men sikkert kan komme tilbake til normalen...
Alle som har time hos oss før 27 April vil bli kontaktet for ny time. Men først når vi har fått nødvendige og konkrete tiltak for smittevern på plass. Da kan vi være en trygg salong for deg, og for oss selv.
Vi gleder oss sååå til vi er skikkelig i gang igjen! Vi oppdaterer når vi vet mer..
I mellomtiden, riktig god påske!!🐣☀️