27/10/2022
Feiring av Eldredagen i Kongsvinger kommune
Eldrerådet har hatt møte hvor vi hadde en evaluering av arrangementene med markering av eldredagen på Austmarka, Lunderseter, Brandval, Hokåsen, Roverud og Kongsvinger.
Gjennomgangen fra eldrerådsmedlemmene som hadde vært på besøk hos dere, gjorde at vi kunne konkludere med meget god deltakelse og at alle opplegg hadde vært vellykket.
Totalt 447 seniorer hadde vært med på de 6 arrangementene med god mat, underholdning,loddsalg og framfor alt hygge og sosialt samvær. Det er god informasjon og fine bilder fra arrangementene på Facebook.
Tusen takk fra oss i Eldrerådet til dere og alle dere har hatt hjelp og bidrag fra for å få til et vellykket arrangement. Dette har vært til hygge og glede for mange seniorer.
Vi vil også sende en mail til kommunens politiske ledelse hvor vi også takker og sier noe om ambisjonene for noe tilsvarende neste høst. Om vi får det til avhenger av kommunens budsjett for 2023 som snart kommer.
Vi håper å se dere på en oppfølging av Eldredagen i 2023.
Ha en fin høst videre!
Med vennlig hilsen
Eldrerådet
Arne L. H