05/01/2026
Etter en traurig høst, med en kropp som ikke har spilt på lag, så ble starten på et nytt år, forhåpentligvis starten på et bedre år. Jeg startet med et frislipp og håpet at Nansen skulle finne villsvin - det gikk ikke lang tid før losen startet. Den sto fast i uttaket og jeg var en stund overbevist om at det var elg han hadde funnet. Det endte med en felling av en unggris, etter et flott arbeid av bikkja. Jeg holder tomlene for at 2026 blir desto bedre enn 2025. Godt nytt jaktår, alle sammen!
group .skandinavien .platform