21/05/2025
gjett hvem som er på folkemøte om solkraftverk på Løvbergsmoen i Elverum. Gjett da. DET ER SØR-ØSTERDAL NATUR OG UNGDOM!!!! Det i utgangspunktet katastrofale prosjektet har blitt minsket betraktelig, men vi kjemper fortsatt for å få det så bærekraftig som mulig. Grønn energi skal ikke gå på bekostning av grønt areal!!!