04/03/2022
Idag hadde Rådet for mennesker med nedsatt funksjonsevne et flott dialogmøte med ulike råd, organisasjoner, foreninger og lag.
Ordfører Jarand Felland åpnet konferansen. Deretter hadde medlemmer av rådet ulike presentasjoner om hvilke oppgaver rådet har og hva rådet ønsker å være for innbyggere i Tokke.
Det ble et givende møte der nyttig info ble delt over bordet. Vi legger ut referat fra møtet når det er ferdig. Foreløpig får vi nøye oss med et par bilder fra møtet.