27/05/2026
Veke 23! Denne veka er det Generasjon-leikane i Ørstahallen på tirsdag. Der er også kiosk. Meld deg på til leiaren på di avdeling eller til meg i kafeen innen mandag kl 12. (om du treng bistand til å komme deg ned) så får vi bistand frå elevane frå livsglede. Oppmøte i kafeen kl 12. 🤩