VVD Oirschot, Spoordonk en De Beerzen

VVD Oirschot, Spoordonk en De Beerzen De lokale liberalen! Bouw met ons mee. ⚪️🟠 Een plek waar je je veilig en welkom voelt, waar je betaalbaar woont en gezond kunt leven. Bouw met ons mee! Kies VVD

VVD Oirschot - Spoordonk en de Beerzen vindt het belangrijk dat onze inwoners zichzelf kunnen ontplooien en zo een bijdrage te kunnen leveren aan onze gemeente. Het zijn de mensen die het hart van onze gemeente vormen en alle mensen doen mee! We kunnen het als VVD niet alleen, we doen het samen.

👏
29/05/2026

👏

Met nog zes weken te gaan komt het afscheid van De Hummelhoef nu echt dichtbij. Op 11 juli wordt definitief de deur gesloten. Om alle bijzondere momenten van de afgelopen vijftig jaar niet verloren te laten gaan, heeft de oudercommissie een 'bijzonder brievenkabinet' in de hal geplaatst. Ouders, kin...

🎉 Een feestelijke avond! Eerst werden onze burger raadsleden benoemd! We wensen Jeroen, Ineke en Ralph heel veel plezier...
06/05/2026

🎉 Een feestelijke avond! Eerst werden onze burger raadsleden benoemd! We wensen Jeroen, Ineke en Ralph heel veel plezier en succes. 🍀

🤝 Vervolgens werd het coalitieakkoord: Samen doen wat nodig is! aangenomen door de raad. Dit zorgt voor een kleine stoelendans daar waar Claud Leermakers weer verder mag als wethouder en Kim Martens geïnstalleerd werd als raadslid. Ook hun wensen we veel plezier, wijsheid en succes toe! 🧡💙

Donderdag 30 aprilCoalitieakkoord ‘Samen doen wat nodig is’ zet koers voor komende anderhalf jaarCoalitiepartijen De Gew...
01/05/2026

Donderdag 30 april

Coalitieakkoord ‘Samen doen wat nodig is’ zet koers voor komende anderhalf jaar

Coalitiepartijen De Gewone Man, CDA en VVD presenteren het nieuwe coalitieakkoord ‘Samen
doen wat nodig is’. De gemeenteraad bespreekt het akkoord op woensdag 6 mei. Met dit
akkoord ligt er een duidelijke agenda voor de komende anderhalf jaar. De partijen zetten in op
de verdere ontwikkeling van een vitale, ondernemende en groene gemeente midden in de
Brainportregio.

Het coalitieakkoord markeert de start van een bijzondere bestuursperiode. De voorbereiding op de
nieuwe gemeente Best-Oirschot staat daarin centraal. Tegelijkertijd liggen er uitdagingen die niet
kunnen wachten tot 1 januari 2028. Daarom blijft de inzet gericht op betere dienstverlening,
betaalbare zorg, meer woningbouw, een groen en vitaal buitengebied en het helpen oplossen van de
energiecrisis.

Kracht van de samenleving centraal
In de gemeente Oirschot ontmoeten mensen elkaar, nemen zij initiatief en organiseren zij activiteiten
die verbinden. Deze energie is van onschatbare waarde. Daarom blijft de coalitie de komende periode
investeren in initiatieven van inwoners, het versterken van de samenwerking met de gemeente Best
en het koesteren van de eigen identiteit van de woonkernen.

Vertrouwde gezichten als wethouders
Direct na het debat op woensdag 6 mei volgt de benoeming van de wethouders. De coalitiepartijen
dragen Paul van den Biggelaar (De Gewone Man), Joep van de Ven (CDA) en Claud Leermakers
(VVD) voor als wethouderskandidaten. Met drie vertrouwde gezichten bouwen de partijen voort aan
een sterke basis voor de nieuwe gemeente Best-Oirschot.

Het coalitieakkoord is te vinden op oirschot.bestuurlijkeinformatie.nl onder de agenda van de
besluitvormende raadsvergadering van 6 mei.

Waar we gisteren afscheid namen van de oude gemeenteraad werd vandaag de nieuwe gemeenteraad geïnstalleerd! 💪🏻🧡💙 We wens...
01/04/2026

Waar we gisteren afscheid namen van de oude gemeenteraad werd vandaag de nieuwe gemeenteraad geïnstalleerd! 💪🏻

🧡💙 We wensen Joris en Claud veel plezier en succes de komende tijd en hopen natuurlijk dat Claud snel weer door kan als wethouder! Tot die tijd samen knallen. 🎉👍

Vanavond namen we afscheid van 9 raadsleden, waaronder ook van ‘onze’ Ineke. Via deze weg nogmaals dank je wel voor het ...
31/03/2026

Vanavond namen we afscheid van 9 raadsleden, waaronder ook van ‘onze’ Ineke.

Via deze weg nogmaals dank je wel voor het feit dat we als partij altijd kunnen terugvallen op je kennis, kunde én bovenal op je fijne bijdrage in onze fractie.

Fijn dat je dat blijft doen als burgerraadslid🙏

Dank voor je stem! We zijn heel blij met het behoud van 2 zetels.  💙🧡
19/03/2026

Dank voor je stem! We zijn heel blij met het behoud van 2 zetels. 💙🧡

18/03/2026

Twijfel je nog op wie je gaat stemmen? Tip: Wij hebben de enige vrouwelijke lijsttrekker van Oirschot! 😱

Claud is een echte powervrouw. 💪 Betrouwbaar, secuur, gedreven en sterk. Ze staat midden in de samenleving heeft ruime ervaring binnen gemeentes en nog meer ervaring bij de VVD. Ze zet zich in voor o.a. wij eisen de nacht op! Ze komt op voor ons vrouwen. Zolang onze dochters bang zijn als ze in het donker over straat gaan hebben we nog veel te winnen en te doen qua veiligheid.

Bouw met ons mee, aan een veilige samenleving voor iedereen! Stem vandaag VVD. Stem voor ons als vrouwen! 💕

🗳️ Vandaag, woensdag 18 maart, de dag dat u mag stemmen voor de gemeenteraadsverkiezing! Wij als VVD willen graag door v...
18/03/2026

🗳️ Vandaag, woensdag 18 maart, de dag dat u mag stemmen voor de gemeenteraadsverkiezing!

Wij als VVD willen graag door voor de komende 1.5 jaar in een stabiele gemeente. Waar ervaring voorop staat! Ervaring zorgt voor stabiliteit, betrouwbaarheid en rust. 💪 En dat kunnen we goed gebruiken als gemeente Oirschot richting de fusie.

Bouw met ons mee!

Stem vandaag VVD! Lokaal zijn we op ons sterkst. 💙🧡

17/03/2026

Lokaal zijn we op ons sterkst! Door en met lokale inwoners uit zowel Spoordonk, Oirschot en de Beerzen. Waar we wonen, werken, sporten en nog zoveel meer. Kies voor rust en stabiliteit morgen! Kies VVD en bouw met ons mee!

Adres

Oirschot

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer VVD Oirschot, Spoordonk en De Beerzen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar VVD Oirschot, Spoordonk en De Beerzen:

Delen