25/11/2020
Bonsoir ban villageois/villageoise, lekip cheval tenir à remercie zot tous zot soutiens pendant sa campagne electorale la. Zot mobilisation ek confiance fin aide nous beaucoup et maintenant nous p kumance prend engagement pu réalise ban promesse ki nu fin faire lor nous manifeste électorale. Nous la lutte pour progrès ek modernisation nous villaz pu continuer et nous ouvert au nouveaux idées ou suggestions de la part de tous habitants Vuillemin et Quartier Militaire. Encore ene fois, lekip cheval dire zot mille merci. 🐎🐎🐎