پارک بهجت آباد

پارک بهجت آباد بهجت اباد

پارک بهجت‌آباد

مساحت : ۲۲۵۰ مترمربع


منطقه : ۴


مساحت : ۲۵۰۰۰۰ مترمربع


شاخه فعاليت : پارکها








اطلاعات تکمیلی





نشانى :
ایران ، تهران ، تهران ، خیابان کریم‌خان زند - تقاطع خیابان حافظ شمالی

va
Behtarın Parke Mantagheıe
*************************(6)****************************

01/02/2019

پارکمون خوشگل شد دوباره..

30/09/2013

به تو سپرده بودمش ، با هزار و یک "امید"...
و حالا برای "هزار و یکمین" بار
دلم را می برم تا "شکستگیش" را گچ بگیرند!!!

30/09/2013

هرگاه از سر تنهایی بر سرم هوس "اعتمادی" دوباره می زند...
خنجر "خیانتی" را که بر پشتم فرو رفته درمی آورم!
"می بوسمش" ، "صیقلی عاشقانه" و اندکی "نمک" ...
به رویش "نوازشش" کرده و دوباره سرجایش میگذارم...
از قول من به آن "لعنتی"بگویید...
خیالش تخت!!!
من دیوانه "هنوز" به خنجرش هم وفادارم!!!!

10/09/2013

بچه های پارکم کهه همهه اومدنن دیگهه پیجوو باس بترکووونیییییییییییییییییییمااا
کاوه

01/08/2013

اگه دیشب نصفه این دخدرایی که رفتن عزاداری حاجت بگیرن، سال دیگه همه مون زن و بچه داریم بخدا... :))))))

01/08/2013

ﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻮ ﻋﻄﺮ ﺑﺪﻩ
ﺥﻮﺷﺘﻴﭗ ﺑﺎﺷﻪ
ﺧﻮﺵ ﻫﻴﮑﻞ ﻳﺎﺷﻪ
ﻟﺒﺎﺳﺎﻱ ﺷﻴﮏ ﺑﭙﻮﺷﻪ
ﮔﺎﻫﻲ ﺭﺳﻤﻲ
ﮔﺎﻫﻲ ﺍﺳﭙﻮﺭﺕ
ﻫﻲ ﺑﻬﺖ ﻧﮕﻪ ﻻﻏﺮ ﮐﻦ
ﺧﻮﺩﺵ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮕﻴﺮﻩ ﺑﺒﺮﻩ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺭﻭﻱ
ﺗﻮ ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩ ﻣﺎﺷﻴﻨﺶ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﭘﺎﺳﺘﻴﻞ ﺑﺎﺷﻪ
ﻧﺬﺍﺭﻩ ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻲ
ﻫﻲ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺷﻮﺧﻲ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﻣﺰﻩ ﮐﻨﻪ
ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺍﻣﻦ ﺑﺎﺷﻪ
ﻋﺸﻘﺶ ﺑﻲ ﻫﻮﺱ ﺑﺎﺷﻪ ..
تا حالا دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه ندیدید یه سر به پروفایل من بزنید........ :)))))

01/08/2013

ببینمت . . .
گونه هایت خیس اســـت . . .
باز با این رفیق نابابت . . .
نامش چ بود؟
هان!
باران . . .
باز با ;باران; قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .
همدم خوبی نیست برای درد ها . . .
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .!!!

01/08/2013

گفتی قیدت را بزنم اما ندانستی که دوست داشتن من از اول هم بی قید و شرط بود !

01/08/2013

هستن دخترایی که نگران پاک شدن آرایششون نیستن
چون آرایش ندارن...
هستن دخترایی که وقتی یه پسر. پولدار میبینن دلشون نمی لرزه
چون دلشون دله نه ژله...
هستن دخترایی که با دیدن ماشین پسرا کف نمیکنن
چون اینا دخترن نه دلستر...
سلامتیشون

01/08/2013

من پول و ماشین و خونه نمیخوام من تورو میخوام عشقم.....

جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن :))))

13/06/2013
17/01/2013

هرچی دریا رو زمین داره خدا با تموم ابرای آسمونا کاشکی میداد همه رو به چشم من تا چشام به حال من گریه کنند قصه ی گذشته های خوب من خیلی زود مثل یه خواب تموم شدند حالا باید سر رو زانوم بذارم تا قیامت اشک حسرت ببارم دل هیشکی مثل من غم ندارهههه مثل من غربت و ماتم ندارههه حالا که گریه دوای دردمه چرا چشمم اشکشو کم میاره خورشید روشن مارو دزدیدن زیر اون ابرای سنگین کشیدن همه جا رنگ سیاه ماتمه فرصت موندنمون خیلی کمه سرنوشت چشاش کوره نمیبینه زخم خنجرش میمونه تو سینه لب بسته سینه ی غرق به خون. قصه ی موندن آدم همینه اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد تاقیامت دل من گریه میخواد.

Address

Meıdooone Valı Asr
Tehran
138256987

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when پارک بهجت آباد posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share