زبان گیلکی

زبان گیلکی گیلکیا یاد بیگیریم و دیگرانَم یاد بدیم!

پنجم اسفند، روز مهندس رو به تمامي مهندسان زحمتكش تبريك عرض مي كنيم.
23/02/2015

پنجم اسفند، روز مهندس رو به تمامي مهندسان زحمتكش تبريك عرض مي كنيم.

خودااا! همش امتحان! دِ خودايي خستا بوسدم!چن هزاااار امتحان با بديم آخه؟جاغالان شومان هم مي مانسان درگير امتحانيد؟اگه دوس...
30/12/2014

خودااا! همش امتحان! دِ خودايي خستا بوسدم!
چن هزاااار امتحان با بديم آخه؟
جاغالان شومان هم مي مانسان درگير امتحانيد؟
اگه دوس بداشتيد شيمي رشته و مقطع تحصيليه بيگيد...

ترم زندگیت بی مشروطی . . .لحظاتت همیشه پاس و معدل شادیت ۲۰ . . .سایه حذف از زندگیتون دور . . .روز دانشجو مبارک . . .
07/12/2014

ترم زندگیت بی مشروطی . . .
لحظاتت همیشه پاس و معدل شادیت ۲۰ . . .
سایه حذف از زندگیتون دور . . .
روز دانشجو مبارک . . .

22/10/2014
عيد غدير شمره موبارك بيبه...
13/10/2014

عيد غدير شمره موبارك بيبه...

29/09/2014

دوستان عزیز و هم استانی های گرامی که دنبال پیدا کردن شغل مناسب هستید، پیشنهاد می کنم این صفحه رو لایک کنید. ممکنه بتونید از این طریق شغل مورد علاقتون رو پیدا کنید.

https://www.facebook.com/pages/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D8%BA%D9%84%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86/635062576608034?ref=bookmarks

هدف ما، یافتن شغلی مناسب برای شماست.

دوستان عزیز و همراهان همیشگی صفخه زبان گیلکیایتا پیل دانه عذرخواهی شمره بدهکاریم که ایتا مدتیه کی کم کارا بوسدیم. از ایم...
29/09/2014

دوستان عزیز و همراهان همیشگی صفخه زبان گیلکی
ایتا پیل دانه عذرخواهی شمره بدهکاریم که ایتا مدتیه کی کم کارا بوسدیم.
از ایمرو دوباره خواییم شورو بوکونیم و أمه شیرینه زبانا زنده بداریم.
هسه ایتا درخواست از شومان داریم.
خواییم عکس تایم لاینه صفحه یه عوضا کونیم. از اوشنی کی ذوق و سلیقه دریدی خواهش کونیم خوشنه طراحیانه امره مسیج بوکونید تا از بیاخترینشان به عنوان تایم لاین ایستفاده بوکونیم.
دم همه شومان عزیز براران و گول خاخورانم گرمِ گرمِ گرم!

سلام زاکان!اومیدوارم که شیمی احوال خُب بیبی!ایتا عرض کوچیک شیمی جا دشتیم.با تومام احترامی که به أمی سایر هموطنان عزیز در...
09/07/2014

سلام زاکان!
اومیدوارم که شیمی احوال خُب بیبی!
ایتا عرض کوچیک شیمی جا دشتیم.
با تومام احترامی که به أمی سایر هموطنان عزیز درم، ولی مطمئنم که هیشکی مثل گیلک زبانان همدیگره هوایی ناره!
شاید همه بیگید تورکان یا کوردان یا فارس زبانان بیشتر همدیگره پوشتیدی، ولی من اصلن أ موضوعا نتانم قبول بوکونم.
ایتا از امی هم اوستانیان که در شهر تورینِ ایتالیا زندگی کونه، إمره مسیج فده کی ایتا موسابقه ی حیثیتی میان شرکت بوکوده. از قرار معلوم تنها گیلک زبان اون موسابقه ی و به کمک خو همشهریان به شدت نیاز دره.
الان بهترین زمانه که امی همبستگیا نشان بدیم، چون أتویی که أمی گوله خاخور توضیح بده، بقیه ی شرکت کنندگان از حمایت همه جانبه ی خوشنه هم زبابنان بهره مندیدی و فقط أ بنده ی خودایه که دستش به جایی بند نیه!
من خایم نشان بدیم که پرچم گیلانی و گیلک زبان همیشه بوجوره.
شومان برای حمایت از أمی گوله خاخور باید زحمت بکشید و روی لینکی که بیزیر شمره نیویسم کلیک بوکونید. عکس کی بازا بوسده فقط ایتا لایک بوکونید. فقط ایتا لایک. شاید یک دقیقه هم آدمه وقتا نیگیره ولی مهم اینه کی أمی پرچما بوجور داره.
ضمنن ایمرو غوروب (چهارشنبه) آخرین مهلته شرکت در أ موسابقه یه!
به هر حال هر گلی بزیید به سر خودتونو شیمی قشگ اوستان بزیید!
دم همه ی شوما گرم. یا علی
آدرس لینک: https://www.facebook.com/Nashrie.D.Torino/photos/a.436893589747949.1073741849.154443137992997/521904227913551/?type=1&theater

Amir Shomali Hassan Rahimi Farhad Pournasiri Sadra Fath Khani Sasan H Soni Sonia H Sh Arman Dadras BA BA K G Farzad JZ Mir Mohammad Seyed Danesh

زبان گیلکی
19/06/2014

زبان گیلکی

زبان گیلکیحاضرید ده سال از شیمی عومره فدید شیمه ماره؟1) آها.2)نه.لوطفن همه جواب بدید...
10/06/2014

زبان گیلکی
حاضرید ده سال از شیمی عومره فدید شیمه ماره؟
1) آها.
2)نه.
لوطفن همه جواب بدید...

برو، به هیابانگ شورانگیز غم مخور .... بخسپ، بیارام، پرواز کن، دریا نیز می میرد!مهدی ایزددوست، هنرمند ارزشمند استانمون که...
05/06/2014

برو، به هیابانگ شورانگیز غم مخور .... بخسپ، بیارام، پرواز کن، دریا نیز می میرد!
مهدی ایزددوست، هنرمند ارزشمند استانمون که مدتی بود با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد، جان به جان آفرین تسلیم گفت و به دیار باقی شتافت.
اینقدر اندوهگینم که در واژه ها نمی گنجد...
روحش شاد و یادش گرامی باد.
...... آرش......

هر کی عاشقِ خو خوشگله اوستان (گیلانه) لایک بوکونه!به نظر من کی ایتا ایران و ایتا گیلان...شیمی نظر چیسه؟!
02/05/2014

هر کی عاشقِ خو خوشگله اوستان (گیلانه) لایک بوکونه!
به نظر من کی ایتا ایران و ایتا گیلان...
شیمی نظر چیسه؟!

Address

Rasht

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when زبان گیلکی posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to زبان گیلکی:

Share

Category