01/10/2023
הכח של לסגל הרגל. כבר שנה אני לומדת ימימה. פעם בשבוע בשבת בבוקר אני מכריזה על זמן מקודש עם עצמי ומתכנסת לשיעור דיגיטלי שגם הוא מקודש🤩
השיעורים האחרונים נעים סביב התקופה הזו של החגים שהיא תקופה מאוד מיוחדת וגם רגישה בנפש אם נתייחס להבט הרגשי.
ימימה היא מן עוגן שמחזיר אותי, שמזכיר לי גם דברים שאני יודעת ועוד איזה חץ שמראה לי את הדרך
בשיעור האחרון היא דברה על שמחה רוחנית , שזו שמחה שאינה תלויה בדבר , רק על עצם קיומנו , כמו זו שמתעוררת כשאנחנו רואים תינוק והלב יוצא אליו רק מעצם קיומו. היא תמיד קיימת לצד כל המתרחש.
יש כלים לחוות אותה יותר ולהתחבר אליה, אחד מהם זה להיות קרובים לעצמנו , קרובים לנפש ולכל מה שמתעורר בה. ולצד זה לשאול את עצמנו מה יעשה טוב? מה אני רוצה? מה אני צריכה? זה כאילו ברור אבל לא ברור...
אז מועדים לשמחה , והמון שמחה בימים הקרובים וגם מתעורר בי שוב החשק להזמין למפגש הזנה איתי ביער. מפגש שמאפשר להתחבר לטוב של הטבע, להתקרב לנפש ולשאול אותה בפשטות.
מי שרוצה עוד פרטים , כתבו בתגובות ואשלח✨🌳
תמונה מטיול הבוקר שנפשי בקשה לעצמה✨