בירה בחמש

בירה בחמש שותים ונהנים עם חברים אחרי העבודה
ונהנים מהופעות חיות

מתחם הבורסה ברמת-גן יקיים ב- 4 בפברואר אירוע במסגרתו ייפתחו לקראת ערב פאבים מאולתרים בלובי של בנייני העסקים ויציעו לעובדי המתחם בירה מקומית בחמישה שקלים*, הופעות חיות והזדמנות מעולה לנט וורקינג
מתחם הבורסה מאמץ את מנהג ה-Happy Hour לאירוע נוסף מסדרת "בירה בחמש" שיתקיים בלובי של מספר בנייני עסקים במתחם הבורסה ברמת-גן. האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-4 בפברואר, החל מהשעה 17:00 ויזמן אליו את אנשי העסק

ים, עורכי הדין, אנשי ההי טק ואנשי הפרסום מהאזור.
בלובי של חמישה מגדלי עסקים במתחם הבורסה יוקמו "פאבים" מאולתרים בהם יוצבו שולחנות וכסאות בר. הפאבים יציעו בירות בוטיק ישראליות של המותגים: מוסקו , בזלת, JEM'S, נגב ושפירא שיימכרו במחיר אטרקטיבי של 5 ₪* בלבד ונשנושים קלים ללא תשלום. הרכבים מוסיקליים ילוו את ההתרחשויות וינגנו מוזיקת ג'אז בכל אחד מהפאבים. "בירה בחמש", הינה יוזמה נוספת מבין שלל פרויקטים חברתיים-אמנותיים המתקיימים במתחם הבורסה בחודשים האחרונים. מטרת הפרויקט היא לעודד "משמרת שניה" של פעילות במתחם הבורסה ולקשור בין העובדים למתחם גם מחוץ לשעות העובדה. בחודש דצמבר התקיים האירוע הראשון בסדרת האירועים וזכה להצלחה גדולה ותגובות נלהבות מצד העובדים במתחם הבורסה ובעלי הנכסים. באירוע הקודם לקחו חלק יותר מ 1,200(!) איש.
הפאבים יוקמו בלובי של הבניינים: גיבור ספורט, ש.א.פ ,בית סילבר, בית הראל ומגדל פז 1.
בין החברות המשתתפות הנמצאות במגדלים אלו: טדי שגיא- פלייטק, משרד פרסום באומן בר ריבנאי, עורק קפיטל בע"מ, בנק לאומי לישראל בע"מ, לאב סטייל (היי טק), דן - תחבורה ציבורית, בטא מדיה בע"מ, AMB (היי טק ), עו"ד הרמן מקוב ,עו"ד גולדבלט גינדיס יריב, עו"ד מוסרי , עו"ד שניצר – גוטליב ועוד.
*בירה ב5 ₪ למאה מגיעים ראשונים בכל בר

http://www.youtube.com/watch?v=-xhRM5Cvnpc
06/02/2014

http://www.youtube.com/watch?v=-xhRM5Cvnpc

שלושה חודשים מלאי אירועים שונים ומשונים במתחם הבורסה ברמת-גן. תיעוד של סדרת פרויקטים חברתיים-אמנותיים שהתקיימו במתחם הבורסה בחודשים האחרונים ביוזמת עיריית רמ...

06/02/2014

הנאה גדולה לעבוד בימים אלה במתחם הבורסה.

אני רואה חשיבות גדולה בפיתוח מתחם העסקים של רמת - גן - הבורסה.
אתמול השתתפתי באירוע מיוחד יחד עם מאות מעובדי המתחם,
שנהנו להם מבירה קרה והופעות חיות בסוף יום העבודה. נמשיך להשקיע
ולפתח את הבורסה במטרה לעודד השקעות נוספות בו. השקעות מהן העיר רמת גן רק תרוויח ותתפתח.

ישראל זינגר
ראש העיר

02/02/2014

מתחם הבורסה מאמץ את מנהג ה-Happy Hour לאירוע נוסף מסדרת "בירה בחמש" שיתקיים בלובי של מספר בנייני עסקים במתחם הבורסה ברמת-גן. האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-4 בפברואר, החל מהשעה 17:00 ויזמן אליו את אנשי העסקים, עורכי הדין, אנשי ההי טק ואנשי הפרסום מהאזור.
בלובי של חמישה מגדלי עסקים במתחם הבורסה יוקמו "פאבים" מאולתרים בהם יוצבו שולחנות וכסאות בר. הפאבים יציעו בירות בוטיק ישראליות של המותגים: מוסקו , בזלת, JEM'S, נגב ושפירא שיימכרו במחיר אטרקטיבי של 5 ₪* בלבד ונשנושים קלים ללא תשלום. הרכבים מוסיקליים ילוו את ההתרחשויות וינגנו מוזיקת ג'אז בכל אחד מהפאבים.

Address

בורסת רמת גן
רמת גן

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when בירה בחמש posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share