31/03/2026
ΗΡΘΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ...;;;!!!
Όπως είχαμε προβλέψει από το 2022, τα μέτωπα Μέσης Ανατολής και Ουκρανίας δυστυχώς θα συναντηθούν στην περιοχή των ΣΤΕΝΩΝ του ΒΟΣΠΟΡΟΥ, διότι μέσα στην Παγκόσμια Αναδιανομή και Αναθεώρηση των Διεθνών Συνθηκών, που συμβαίνει αυτήν την περίοδο (2020 - 2026, όπως έχουμε πολλές φορές εξηγήσει με συνεντεύξεις και άρθρα μας) βρίσκεται και η Συνθήκη του Μοντρέ (1936), που προβλέπει για τη ΔΙΕΛΕΥΣΗ των ΣΤΕΝΩΝ του Βοσπόρου. Η ΡΩΣΙΑ βέβαια πρώτιστα ενδιαφέρεται να ΜΕΤΕΧΕΙ και της Νέας Συνθήκης για τη διέλευση των ΣΤΕΝΩΝ (έξοδος από Μαύρη Θάλασσα του Στόλου της) και έτσι, με οποιαδήποτε αφορμή, θα μετέχει όλων των Διπλωματικών, ή ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΕΜΠΛΟΚΩΝ στην περιοχή για την επαναδιαμόρφωση της Συνθήκης του Μοντρέ! Η Τουρκία φαίνεται άμεσα να προχωρά στην αυθαίρετη ΕΜΜΕΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ της Συνθήκης του Μοντρέ και στην ΜΕΡΙΚΗ ΑΝΑΘΕΣΗ της ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ των Στενών σε Γαλλική Βρετανική και Ουκρανική διοίκηση του ΝΑΤΟ, ενώ η Συνθήκη του Μοντρέ προβλέπει, ότι ΜΟΝΟ η Τουρκία θα έχει τέτοια δικαιοδοσία !!!
Πράγματι η Τουρκία μόλις στις 26.03.2026 Ανακοίνωσε, ότι προχωρά στο βόρειο μέρος των ΣΤΕΝΩΝ στην ΙΔΡΥΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΥΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ της ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ, όπου βεβαίως συμμετέχουν και ΟΥΚΡΑΝΟΙ (αιτία πολέμου για Ρώσους, που βλέπουν να ελέγχονται στρατιωτικά τα Στενά από δύναμη, που μετέχουν και ΟΥΚΡΑΝΟΙ) ....,υπό την Δοίκηση Γάλλου Διοικητή και Βρετανού Υποδιοικητή. (Προσοχή : ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ οι Αμερικανοί λόγω Τράμπ, που βρίσκεται στον αντίποδα του σχεδίου των Ευρωπαίων στην Ουκρανία) .
Το συγκεκριμένο σχέδιο εγκρίθηκε το έτος 2023 επί ημερών του Παγκοσμιοποιητή Μπάιντεν και προσπαθούν οι Ευρωπαίοι να το εφαρμόσουν σήμερα. Μάλιστα στην ανακοίνωση του Τουρκικού Υπουργείου Άμυνας ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ, ότι η νέα αυτή στρατιωτική βάση και το όλο σχέδιο έχει να κάνει με τις εκτιμήσεις των ΚΙΝΔΥΝΩΝ, που έγιναν το έτος 2023 (δηλαδή στην εξέλιξη του Ρωσοουκρανικού πολέμου !!!) και ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με τις πρόσφατες εξελίξεις στη Νοτιονατολική Ευρώπη, δηλαδή με τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή....!!!
Οι Τούρκοι συγκεκριμένα : 1) Επιζητούν αφενός να έχουν λόγο στην Ουκρανία με Στρατιωτική Δύναμη, που είναι πρόθυμοι να αποστείλουν, όπως εδώ και ένα εξάμηνο περίπου έχουν δηλώσει δημόσια, ενώ παράλληλα 2) Επιδιώκουν τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στο Ευρωπαϊκό Στρατιωτικό πρόγραμμα - Ταμείο SAFE 150 ΔΙΣ ΕΥΡΩ....
Ειδικότερα, το Τουρκικό Υπουργείο Άμυνας στις 26.03.2026 επιβεβαίωσε την εγκατάσταση Αρχηγείου Πολυεθνικού Σώματος στο πλαίσιο του περιφερειακού σχεδίου του ΝΑΤΟ για τη Νοτιοανατολική περιοχή, λέγοντας : «Το υπουργείο μας έλαβε εντολή το 2023 να ξεκινήσει τις εργασίες για την ίδρυση ενός Αρχηγείου Σώματος Στρατού στο πλαίσιο του Περιφερειακού Σχεδίου Νοτιοανατολικής Περιοχής του ΝΑΤΟ και αυτή η πρόθεση δηλώθηκε στο ΝΑΤΟ το 2024....Δεδομένου ότι το Περιφερειακό Σχέδιο του ΝΑΤΟ για τη Νοτιοανατολική Περιοχή, που καταρτίστηκε στο πλαίσιο της αξιολόγησης απειλών (εννοεί Ρωσοουκαρνικός πόλεμος 2022, 2023 κ.ο.κ), έχει εγκριθεί προηγουμένως από τους Συμμάχους, το σχεδιαζόμενο Αρχηγείο του Πολυεθνικού Σώματος ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τις πρόσφατες εξελίξεις στην περιοχή μας (εννοεί Μέση Ανατολή)»
Ας ετοιμαζόμαστε λοιπόν.......Ο Θεός Βοηθός !