29/03/2026
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς για τη θερμή ανταπόκριση και τη μεγάλη συμμετοχή στη Πασχαλινή φιλανθρωπική εκδήλωση στη μνήμη του μαθητή μας Άγγελου 🤍
Η στήριξή σας ξεπέρασε κάθε προσδοκία και μας δίνει δύναμη να συνεχίζουμε …
Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι έχουν απομείνει λίγες αδιάθετες λαμπάδες και πασχαλινά διακοσμητικά, τα οποία θα είναι διαθέσιμα αύριο στην αναχώρηση 13:15 και 15:00 για όποιον επιθυμεί να τα προμηθευτεί.
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την αγάπη και την προσφορά σας! 🙏